Wel of niet inbakeren? nadelen?

Ben ik weer… dag 5 van het inbakeren en het wordt alleen maar erger… ze krijst nu aan één stuk door en houdt niet meer op… kan niet getroost worden en ook ik brul aan’één stuk door… ze heeft al vanaf vanochtend 8 uur niet meer geslapen… wat moet ik nu???

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/G45yp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/XFYnp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

sorry ma bij inbakeren heb ik geen ervarig… wat bij kailani wel eens hielp was in een draagzak dicht tegen me aan en ma door het huis wandelen (voor haar net alsof ze nog in de buik zat) toen wert ze ook de heledag geschommelt ik deed dit ook aleen waneer ze echt niet wou of kon slapen…
misschien dat andere je beter kunnen helpen ivb met het inbakeren…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

na dag 3 wordt het hysterische erger met inbakeren, als dit na 7 dagen niet is verbeterd kun je er beter meteen mee stoppen. als het niet lukt lukt het niet. en het ontbakeren is nog erger geloof me! anders moet je maar is met Rainbow praten zij weet hier ook aardig wat vanaf.
maar … wat ik al eerder zei, kan het niet zo zijn dat ze last heeft van dr nekje dat het vast zit… heb je een moeizame bevalling gehad? sterrenkijkertje? stuitligging? tang of vacuum verlossing? dan zou het echt wel Kiss KUNNEN zijn… vraag dat even na aan een manuele therapeut. Rico kon ook om die reden niet goed worden ingebakert hij had er echt moeite mee nog meer dan zonder dat ding slapen. na de behandeling ging het gelukkig wel

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mijn andere dochtertje had ook kiss idd, geen bijzonder moeizame bevalling gehad ook deze keer… bij de oudste was de bevalling ook niet moeizaam… was vanochtend al bij de fysio geweest en die probeerde een plekje voor mij te regelen morgenochtend bij de maueel therapeut… ik hoop echt dat ze plek heeft… ik probeerde net al wat te slapen, mijn man is aan het wandelen met Lisa om haar stil te krijgen, maar ik ben zo emotioneel en één bonk zenuwen, dat ik de slaap niet kan vatten…

Grtz van een oververmoeide Von

Lilypie

Lilypie

Wat vervelend. Maar zou echt nog niet stopen met inbakeren hoor… En hoop dat er snel plek is. Misschien kan je het bedje op een andere plek zetten? Heeft hier in het begin ook geholpen…

Liefs

Lilypie

Meestal willen ze in dit soort gevallen wel plek maken. Morgan kon ook heel snel terecht toen. Nooit ingebakerd, was tegen mijn gevoel op dat moment en mijn gevoel was juist. Niet dat ik tegen inbakeren ben, maar iets zei me dat dat de oplossing niet was.

Groetjes,

Michèle

nee stoppen met inbakeren totdat het nekje weer los is, anders is dat echt heel slecht vertelde de therapeut!
daarna gewoon weer opnieuw proberen
hij is al te beperkt vanwege het nekje geweest toen dus met inbakeren is het helemaal niks… das ook zielig toch

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Von, Inge heeft helemaal gelijk. Niet inbakeren nu voor je zeker weet dat je kindje geen kiss ofzo heeft. Wij zijn Eva, die ook kiss had, gaan inbakeren NA de osteopaat en dat hielp perfect. Als je nu doorgaat, wordt je baby helemaal hyper en gaat ’ ie zich verzetten. Denk je in dat je spierpijn hebt en dat iemand met een doek hard op die spier drukt. Niet fijn toch? Ik hoop dat je snel terecht kunt. Hou je ons op de hoogte? Ik weet ook alles van kiss en krijsende kindjes, vooral als je ze laat liggen. Ben benieuwd wat ze zeggen over jouw moppie! Enne…oververmoeid ken ik ook. Na de osteopaat (3x geweest) en de Pacco bakerdoek keerde de rust terug! Tijdelijk dan, want daarna volgde het speentjes-verhaal, maar dat is een ander onderwerp!

Groetjes Rainbow, trotse mama

gewoon ff een heel ander advies probeer zelf wat rustiger te worden hoe moeilijk dat ook is want ze voelt jou onrust ook en daar wordt ze nog onrustiger van dan ze al is

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hoi hoi,

ik ben al wat rustiger geworden, denk namelijk te weten wat er is. Wist nog ongeveer hoe Nikki erbij lag e.d. toen ze kiss had en begint steeds meer te dagen… ook Lisa ligt in een kromme houding (soort komma) en druk als ze huilt haar hoofdje naar achteren, soms is ze net een plank als je haar vast moet houden. Als haar hoofdje dan iets verder naar beneden hangt over je arm heen, vindt ze het beter… ben idd benieuwd wat de manueel therapeut zegt…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Meid, die komma-houding is kenmerkend voor Kiss. En overstrekken, hoofdje in de nek gooien. Gelukkig is het goed behandelbaar! Ga naar de therapeut en waarschijnlijk zul je dan zien dat Lisa verandert!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi,

WAARSCHUWING

DAMES ALTIJD EERST LATEN CONTROLEREN OP KISS DAARNAAST NOOIT ZONDER OVEREENSTEMMING MET CB OF EEN ARTS BEGINNEN MET INBAKEREN.
ALTIJD BESPREKEN

@Yavahn
Had ik dit geweten had ik je eerst aangeraden het te laten controleren na al je ander topics waar ik je heb geprobeerd te laten weten hoe het bij ons gaat en wat het prinpe is en wat er meestal gebeurt.

Sorry dames als jullie dit een beetje rare reactie vinden maar als je gaat inbakeren moet je wel weten of je kindje geen kiss of ademhaalproblemen heeft. Anders werkt het echt niet en kan het ook nog eens ongezond zijn voor je kindje.

groetjes

lon106

idd wat lonn zegt niet zomaar inbakeren he?
Wel in overleg doen.
en inbakeren heeft echt tijd nofdig. hier ook hoor je bent echt niet de enige.
Van KISS heb ik geen verstand en ik hoop dat de therapeut je kan helpen.
Mirte huilt voornamelijk in de middag maar slaapt smorgen’s, savond’s en snacht’s prima! Ben vandaag bij osteopaat geweest en ze heeft een blokkade.
Haar bovenste nekwervel zit vast komt waarschijnlijk door de TE snelle bevalling.
Hij denkt dat het huilen dan minder wordt en dat ze beter gaat slapen!
Nou we zullen zien. Volgende week heb ik weer een afspraak.

groetjes en succes
gytha

Hoi hoi,

ik ben niet zonder overleg gaan inbakeren, het CB adviseerde mij dit… dus toen ik zei we hebben een kant en klare doek zei ze dat er geen uitleg vereist was dan dus… STOM van mij had het zelf moeten zien… ze had zich er vannacht ook uitgewurmd en heeft toch prima geslapen… dus ik denk geen onrustige slaper ALS ze eenmaal slaapt… alleen ja, het in slaap komen… ik hoop dat de fysio vandaag belt met een plekje, weet nog wel dat mijn andere dochtertje toen ook beter sliep… en als het dat niet is idd, dan gaan we gewoon verder met inbakeren, maar dan wel met de traditionele doeken met uitleg… ben nu iig een stuk rustiger nu ik denk te weten wat het is en vind het ook niet meer zo erg als ze daarvoor huilt… zal echt wel zeer doen… ik hou jullie op de hoogte…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie