Wel of niet eerder inleiden?

Hannah, hoe laag is je HB nu?
Krijg je ijzertabletten/infuus o.i.d.?

Want als je dadelijk gaat bevallen verlies je ook nog het e.e.a. aan bloed natuurlijk. Als je HB dan extreem laag is duurt het heel lang voor je weer opgeknapt bent! En dat is echt niet leuk.

Mijn ijzer was de laatste keer 5,5 en ik slik nu inderdaad ijzertabletten. Op het moment 2 per dag en dit moet ik blijven slikken tot de weeën beginnen en dat zal vast nog wel een poos gaan duren. Komt vast goed!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Dat is ook al aardig laag ja!
Ik zou het tussendoor nog wel eens laten prikken.
Als je twee pikken de pillen slikt ofzo. Kijken of het ook aanslaat.

Hopelijk knap je er snel van op!
Heb je geen last van je ontlasting? Dat kan een bijwerking zijn.
Dan drink ik elke morgen een flink glas roosvicee laxo en dan gaat het goed.

Bah, krijg je dat er ook nog bij zeg…

hier gisteren weer een groeiecho gehad,mijn meisje is al 1800 gram bij 39,4 cm lang,ligt daarmee al 4 weken voor,ze hebben gezegt dat als ze zo blijft groeien haar toch eerder dan 38 weken laten komen dus dan word ik ingeleid met 37,5 week.

Ben vandaag 26 weken dan schiet het al aardig op.
Ze groeit net als haar oudste broer,dus kan me lol nog op met de bevalling.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

@MamaH: Ja ik moet gewoon 2 per dag doorslikken tot de weeën beginnen. Ik kan het altijd gewoon bij onze ha laten prikken.
Maar ik begin wel wat op te knappen hoor Langzaam, maar het komt
Met mn ontlasting valt het mee, ze zeggen inderdaad dat je er verstopt van kan raken maar tot nu toe nog geen last van gelukkig. Wel pikzwart, raar hoor Haha

Jeetje Biebske wat een grote baby zeg! Kan me voorstellen dat ze jou zo niet te lang willen laten doorlopen. Spannend hoor, voor jou duurt het dan ook niet lang meer.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie