Sascha wat wijs! Heel goed en je gevoel en intuïtie zijn altijd de beste leidraad zeggen ze he.
groetjes,
Wendy
Wel of niet een tweede?
quote:
Sascha wat wijs! Heel goed en je gevoel en intuïtie zijn altijd de beste leidraad zeggen ze he. groetjes, Wendy
Heel knap dat ik het kan zeggen tegen mezelf ja… of ik het ook echt los kan laten is iets anders natuurlijk
Ik ga het in ieder geval proberen…
Groetjes van Sascha en Senne

Ha ha dat is de eerste stap!
Weet je ze zeggen altijd bij twijfel niet doen…maar in dit geval denk ik altijd als je niet zeker weet dat je het absoluut niet wilt moet je het dan niet gewoon doen zolang je het nog kan?
Niet om je te laten twijfelen hoor maar dat is mijn overpeinzing…
groetjes,
Wendy
quote:
Ha ha dat is de eerste stap!Weet je ze zeggen altijd bij twijfel niet doen…maar in dit geval denk ik altijd als je niet zeker weet dat je het absoluut niet wilt moet je het dan niet gewoon doen zolang je het nog kan?
Niet om je te laten twijfelen hoor maar dat is mijn overpeinzing…
groetjes,
Wendy
Maar ook daar kan je spijt van krijgen… wat nou als we wel proberen om een broertje of zusje voor Senne te krijgen en ik vind het te zwaar? Er is geen weg terug…
Ik heb ook zo lang getwijfeld of ik kinderen wilde. Ook bang dat ik er spijt van zou krijgen, dat ik geen goede moeder zou zijn. Mijn moeder vroeg het ook steeds maar ik wist het niet. Toen mijn moeder pas was overleden raakte ik spontaan zwanger, door het condoom heen. Toen hebben we besloten dat het natuurlijk welkom was, dit was een kadootje van mama!! En ik heb er geen spijt van natuurlijk, ik hou zo ontzettend veel van mijn meisje!!
En ik zal best een goede moeder zijn maar geen oermoeder, zoals sommige vrouwen… het is niet dat ik mijn hand er niet voor omdraai, ik vind het soms behoorlijk pittig!!
Dus ja, dat is mijn onzekerheid…
Groetjes, Sas
Groetjes van Sascha en Senne

Dat is ook zo. Je weet het gewoon niet. Ik wilde ook geen kinderen, dacht ik. Tot ik spontaan zwanger werd. Dit is helaas met ruim 13 weken in een miskraam geëindigd. Een vreselijke periode. Maar toen ik eenmaal zwanger was wilde ik ook mama worden. Ik was al mama alleen was mijn buik leeg. Heel verdrietig. Toen zijn we er voor gegaan en drie maanden later was ik zwanger van mijn heerlijke moppie. Ik geniet enorm, meer dan ik ooit had verwacht omdat ik kinderen eigenlijk niet zo heel bijzonder vond eigenlijk. Toen onze uk er net was riep ik Ik wil er wel drie! hihi. Beetje overdreven natuurlijk maar ik voelde wel dat ik meer kindjes wilde, omdat ik zo geniet van mijn dochter en haar ontwikkeling.
Volg je gevoel. Ik heb ook altijd geroepen dat we met zijn tweetjes (en jullie nu met zijn drietjes) ook gelukkig zijn. Laat het lekker los!
groetjes,
Wendy