... wel of niet Dolfinarium (+ foto's)

Via Airmiles kwam ik erachter dat ik twee kaartjes kan bestellen voor het Dolfinarium in Harderwijk.
En eerlijk gezegd heb ik wel zin om binnenkort nog even naar een leuk park te gaan met Stephan (en mijn vriend natuurlijk!!! ).

Nou zijn we ongeveer 2 jaar terug daar geweest met Steef en toen vonden we het, behalve de fantastische dolfijnen show (binnen) een beetje tegenvallen verder.

Is er toevallig onlangs iemand naar het Dolfinarium geweest?
En wat vond je ervan?

Ik twijfel nog een klein beetje.

Alvast bedankt!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 10:09:23

Hoi Bieb,

Wij zijn vorig jaar naar het dolfinarium geweest en we troffen niet zo’n best weer.
Dus de speeltuin was er niet bij voor ons.
Als ik een kaartje moet kopen ga ik er nooit meer naar toe.
Maarja, das een persoonlijke mening. Ik vond het gewoon echt veel te duur.
Dan ga ik liever naar een ander park.
Maar waarschijnlijk zijn er ook mensen die het heel erg leuk vinden.

Groetjes Mim

Ik hoorde laatst ergens dat je in het Dolfinarium ook met dolfijnen kunt zwemmen. Lijkt me waanzinnig!!
Iemand hier iets van gehoord? Is dat wat? en wat zijn hiervan de kosten? Vaak wordt dit namelijk ook in vakantielanden aangeboden, maar is meestal zo verschrikkelijk duur (ongeveer 100 dollar pp) dat we 't tot nu toe nooit gedaan hebben.

Ik heb de kaartjes besteld hoor!

En Mim, wij hadden toen die keer ook een beetje slecht weer. Dat is wel balen dan.

Ik zou ook geen kaartje kopen normaal gesproken. Ik ga écht niet ruim 20 euro per persoon betalen voor dat park!
Maar nu met airmiles is het gratis.
En ik heb er best zin in!
We zoeken lekker een dag uit dat het mooi weer is!

wij zijn ook geweest en hebben het echt leuk gehad hoor met die walrussen enzo… maar ja favoriet was het treintje!!! hahaha en dat in het dolfinarium

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

We gaan vandaag!
We gaan zo weg en ik heb er enorm veel zin in! Ff een dagje er tussen uit en we hebben nog super mooi weer ook!

Handig, die airmiles. Ik vind die pretparken allemaal zo duur.

Veel plezier bij het dolfinarium, Bied!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi,

Ben ik weer!
Het was heeeeerlijk weer (echt bloedheet 's middags, pffffff…weer wennen hoor, na al die regen, hihi!)

Als eerste zijn we naar de show van de dolfijnen gaan kijken (in die koepel).
Vol goede moed en super enthousiast natuurlijk.
Zitten we daar, begint de show, zegt Stephan: "pappa, ik vind het niet leuk hoor!"
En: “gaan we nou weer door de deur?” (naar buiten dus).
En verder tijdens de ong. 20 minuten durende show nog 100x "ik vind het niet leuk!"
Hmmm…tsja…toen zagen we het echt zitten voor de rest van de dag, haha!
Hij vond het gewoon écht niet leuk en achteraf had ik het kunnen weten.
Het was gewoon té overweldigend voor hem en het is nou eenmaal een super gevoelig jochie.

Maarre…voor de rest vond hij alles prachtig!
De zeeleeuwen-show was echt een succes en de walrussen met hun gekke geluiden, haha!
En dan nog de “gekke, platte vissen” (roggen) waar je met je hand aan mocht zitten…!

Kortom, behalve dat hij de dolfijnenshow niet leuk vond, was de rest van de dag een groot succes!

We hebben foto’s gemaakt, maar ik moet ze nog op de comp. zetten.
Dus ik denk dat ik ze morgen pas plaats.

Liefs, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 02 Sep 2004 21:42:32

ja laat die foto`s maar gauw komen hoor ! Ben benieuwd.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hier dan alvast een foto van Stephan die bij de walrus staat (aan het begin van het park).
De rest van de foto’s staat bij onderstaande link (zodra die goedgekeurd is natuurlijk!)
Sorry, ben beetje te moe om alle foto’s nog hier te plaatsen…vandaar de link ernaar
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1207

Foto van Steef

Kan ik me voorstellen hoor, van dat verhuizen.
Mijn ouders zijn al twee maanden bezig. Ze wonen er natuurlijk al wel, maar nog zoveel kleine klusjes!
Gelukkig schiet het nu aardig op.
Da’s gewoon het enige nadeel aan een nieuwbouwhuis: àlles moet nog gebeuren! Alle vloeren, de keuken, alle muren, alle ramen (gordijnen) etc. etc. etc.
Maar…het is wel de moeite waard.

Trouwens, als je er eens tussen uit wil, kan je morgen naar de “airshow” op vliegveld Lelystad.
Of ga eens een keertje naar “Sprookjeswonderland” in Enkhuizen (of was je daar nou al eens geweest?) Is lekker goedkoop, redelijk dichtbij voor je en heel gezellig en leuk voor de kids!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 20:53:06

Hoi Elly,

Beste manier is: gewoon een datum prikken
Maar ik snap wat je bedoeld hoor.
Wij hebben ook nog steeds bijv. een paar vrienden/kennissen die we zouden bezoeken en het komt er gewoon niet van.
Tsja…volgens mij zijn er meer mensen die dat probleem kennen.
Ik wist trouwens helemaal niet dat dat bestond, waar jij het over hebt (Kuifje bij Inca’s in Leiden?)

Heee, wat leuk Kitty!
Is het er inderdaad toch van gekomen!
Heel veel plezier alvast

Enne…we zien je zaterdag toch misschien??

Jaaaaa, gezellig!!!