Wel of niet dokter?

Hallo dames,

Hier een ongeruste moeder, wat misschien wel overbezorgdheid is!
Mijn zzontje 5 en halve maand heeft sinds anderhalve week diarree en spuugt. De afgelopen week had hij meer dan 10 spuitluiers op een dag. Afgelopen donderdag zijn we dan ook in het zieknhuis geweest om te controleren of hij niet uitgedroogd was. Gelukkig bleek dit niet het geval en mocht hij weer mee naar huis.

Sinds het weekend gaat het spugen iets beter, maar de diarree blijft aan. Hij drinkt sinds gister redelijk goed en vanochted eet hij voor het eerst weer. In het zieknhuis werd er ook geconstateerd dat zij rechteroor rood was. Mijn huisarts gaf een dag later aan dat ze hier geen antibiotica voor geven, ik was verbaasd!

Sinds gister is hij erh veel aan het huilen (gillen) en wil alleen maar slapen. Trekt veel aan zijn oortje en heeft echt verdriet. Ik ken hem niet zo.
Is het verstandig om toch weer terug te gaan naar de huisarts? Wil niet dat hij onnodig ijn lijd. Neusspray gebruikt hij al meer dan anderhalve week, dus dat helpt ook niet.

Ik zou zelf gewoon wel even terug gaan.
Beter een keer teveel ernaar laten kijken dan te weinig toch?
Sowieso als hij eraan zit en je merkt dat hij pijn heeft, er is toch iets aan de hand dan.

Succes ermee in ieder geval!

Ik zou teruggaan en indien nodig toch ab vragen. Ze schrijven het niet te snel voor omdat ze willen dat een kindje zelf weerstand opbouwd, maar als het niet zelf geneest dan heb je er ook niks aan. Gewoon even langsgaan en op je strepen gaan staan indien nodig.

Groetjes,

Michèle

Hallo,

Zeker teruggaan!! Beter een keer te veel dan te weinig. Je kindje laat duidelijk merken dat er meer aan de hand is. Succes en sterkte!!

Groetjes Jessica

Ik zou idd terug gaan naar de huisarts. Misschien is het wel een oorontsteking.
Kan ook zijn dat er tandjes doorkomen. Mijn dochter heeft laatst ook veel last gehad van haar tandjes, aan haren en oren trekken, niet willen en kunnen slapen.

Maar 10 dagen al diarree en overgeven…ik zou naar de dokter.

Succes

Lilypie First Birthday tickers

Zeker terug gaan naar je huisarts als je moeder instinct je verteld dat er iets niet goed is. Lastig is het natuurlijk dat je niet weet of het je instinct is, of dat je wellicht over bezorgd bent. Maar dan geld wat mij betreft de regel, beter 1x te veel dan 1x te weinig. Voor een huisarts maakt het niet uit wie er komt, als de praktijk maar vol zit he.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Heeft hij koorts? Dan is het haast zeker dat er een ontsteking ergens zit. Ws bij zijn oortjes… arm kind!

Geeft niks als je voor niks bij dokter kom … zal altijd gaan… je moeder gevoel is vaak juist…