Nou we gaan het weekend beginnen met de hapjes hoor! Wilde alleen nog even vragen hoe we dat moeten opbouwen. Beginnen we met een paar lepeltjes en dat dan een week ofzo en daaarna dan een lepeltje meer? Of geven we gewoon meteen zoveel als ze zelf wil?
Ik hoop dat het goed gaat want ik begrijp de laatste tijd niet zoveel meer van haar “ritme”. Zoals gister de eerst fles om 07.00, 190/6, toen weer om 11.00 ook 190/6, toen met moeite tot 15.00 gerekt ook weer 190/6, dus tot hier ging het goed, maar toen kwam ze om 18.00, 160/5 en toen weer om 21.30, 190/6 en meestal krijgt ze dan om 23.00 nog een fles maar dat kwam dus nu niet uit dus heb ik haar laten slapen maar toen kwam ze dus nog om 00.30 en om 04.00!!! En dan vanochtend weer om 08.00.
Ik begrijp er echt nix van, ze sliep zo goed maar sinds een paar weken blijft ze s’nachts komen, meestal 1 keer, maar dat ligt er dus aan hoe haar laatste fles uitkomt. Ik geef haar dan maar 120/3 dat vindt ze prima omdat ik anders echt teveel geef in 24 uur.
Ik geef haar meestal overdag alles 160/5, wilde het gister even proberen met 190/6 in de hoop dat ze dan om de 4 uur komt en op de 5 voedingen uit gaat komen, maar dat gaat dus niet lukken, vandaag maar weer gewoon aan de 160/5.
Ik heb al rijstebloem geprobeerd in de laatste fles maar dit maakte nix uit, ze raakte alleen verstopt dus daar ben ik weer mee gestopt. Als iemand nog andere ideeën heeft, graag??!!
Groetjes Sandra