Hoi,
Zit met een dillema. We wonen op een redelijk gesloten woonerf. Ook heb ik vanuit mijn keuken direct zicht op het speelplaatsje. Onze dochter speelt heel graag buiten maar dit betekent dat ik ook dan buiten moet zijn en werk in huis moet laten liggen. Voor een uurtje is dat niet erg. Maar nu dat het weer beter wordt en ze minder slaapt wordt dit langer. Vorig jaar kon ik haar nog wel achter ons hek van de voortuin spelen. We hadden een zandbakje een klein glijbaantje( nu totaal ontgroeit) en kon ze met haar driewieler rondjes rijden ook speelde ze veel met d’r poppen. Maar nu is ze daar niet tevreden mee. En is ze in staat om over hek heen te klimmen als dit kon. Ook is ze haar driewieler ontgroeit en heeft ze een fietsje dus kleine rondjes zijn niet intressant. Ook zijn er vaak wat oudere meisje (5 en 6) waar ze best wel mee overweg kan die met haar willen spelen.
Nu komt ie ik heb eerlijk gezegt niet altijd zin en de tijd om daar bij te gaan zitten. We hebben het hier dan niet meer over een uurtje. Kan ik haar al alleen buitenspelen.
Het speelplaatsje op zich is van de parkeerplaatsen en autorijbaantje gescheiden door een heg. dus redelijk afgeschermd. Ook kan ik afspraken maken die ze 99% van de tijd nakomt.
Wat zouden jullie doen?
groetjes
lon106