hallo,
onze lars nu 5 en een halve maand is een woelwater en is bijna uit de bak gegroeid vd wagen dus over na de wandelwagen die kan helemaal plat en er zit een extra zachte laag in ik twijfel alleen met zulk weer wel of geen voetenzak ze liggen wel stil en hij is nog zo klein wat doen jullie?\en heeft iemand ervaring met een bunker van lodger
Wel of geen voetenzak in de wagen?/
Ondanks dat het wel veel regent, vind ik het niet echt koud…
Je zou m altijd gewoon mee kunnen nemen…
Onder de wagen leggen.
Liefs Wendy
ik vindt dat de wind het koud maakt, als het zo waait zou ik toch de voetenzak aan doen. en in ieder geval meenemen !
veel wandelplezier
groetjes gytha
Zulke dingen blijven moeilijk vindt ik, wel/geen jas aan, rits open/dicht…
Te warm aankleden is niet goed, te koud ook niet.
Ik zou gewoon kijken op het moment zelf. Vaak heb ik met wandelen wind tegen met de zon in de rug, en wind mee met de zon voorop. Met wind tegen doe ik dan bv zijn jas dicht en met de wind mee zijn jas open.
Gr Sandra
Ik vind het ook altijd moeilijk, ook in de maxi cosi, want in de auto is de temperatuur goed, maar je moet ook nog naar de auto toe lopen.
Wel een vestje, geen vestje? Ik neem meestal los een vestje mee dat wat aan de grote kant is en dat leg ik dan over Zoë heen als ik het fris vind en bijv. in de auto haal ik het er dan weer af. In de wandelwagen gebruik ik een dun fleecedekentje want die voetenzak vind ik wel heeeeel erg dik nu.
Groetjes,
Inge
Hoi,
De regel is; kleed ze zoals je jezelf ook zou kleden. Wel natuurlijk rekening houdend met het stil zitten/ liggen. Als ik een jas aan doe, doe ik mijn zoon ook altijd een jas aan. Als ik geen jas aan doe dan kijk ik of ik zonder jas buiten zou gaan zitten (ipv lopen). Wat betreft de voetenzak: Zou jij als je buiten zou gaan zitten wel of geen deken over je benen leggen. Ik denk dat dat met deze temperatuur echt overbodig is. Als je nu de voetenzak gebruikt, wat gebruik je dan in de winter?
Groetjes Ellen
Mijn dochter is nu 5,5 maanden en ze zit ook al in de buggy. Ik heb nu echt geen voetenzak erin. Ik persoonlijk vind dat te warm. Maar dat moet je zelf even bekijken.
Ligt allemaal aan het weer. Als het fris is neem ik hem wel altijd mee. Of doe hem er in en sla hem om, zodat echt alleen z’n voetjes bedekt zijn. Tegenwind en regen maakt het koud, en s’morgens kan het ook fris zijn.
Blijft altijd moeilijk.
Groetjes
het is natuurlijk wel zomer ja hihihihi
het ligt erook aan of die wandelwagen naar je toe kijkt of van je af , van je af vangen ze meer wind , maar dan nog zijn die voeten zakken echt voor de winter
maar je kan altijd als het echt koud is een ander soort dun dekentje over zijn beentjes leggen
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd
Wij zijn ook net over van de kinderwagen naar de wandelwagen.
Ik heb wel de onderkant van de voetenzak vastgemaakt op het onderstel (weet niet of dat bij julllie ook kan?) maar ik heb de bovenkant van de zak eraf gehaald. Volgens mij is dit veel te warm, vooral als de zon ook nog eens een beetje schijnt.
Ik heb gewoon een dun fleece dekentje mee onder in de bak voor het geval het toch koud mocht zijn. Meestal voel ik onderweg even een keer in haar nekje, als dit nog lekker warm voelt, dan heeft ze het warm genoeg. Maar tot nu toe is het volgens mij warm genoeg. Ik trek Anouk altijd wel even een vestje aan omdat ze toch vrij stil liggen.
grt, Sabine
Hoi Thamar,
ik heb de Quinny Buzz en daar zit zo’n heeeeeel dun fleecedekentje bij, dat leg ik gewoon los over Zoë heen vanaf haar middel. Is niet echt heel warm maar wel net lekker. Die voetenzak vind ik ook veel te heet.
Ik kreeg trouwens nog zo’n dun fleecedekentje cadeau van de buurvrouw, had ze bij Ikea gehaald. En Baby Walz heeft ze ook.
Groetjes,
Inge
Ik gebruik op het ogenblik geen voetenzak of dekentje. Ik heb wel altijd een fleece dekentje bij. Want vooral als Jeske onderweg een beetje slaperig begint te worden, komt ze makkelijker in slaap met een dekentje er bij…
Ik kleed haar verder zoals ik mezelf kleed… Voor een meisje ziet ze er nogal stoer uit (ze is groot voor haar leeftijd). Dus ik krijg vaak de opmerking: oh wat een lief manneke hedde gij…
Ja, hoor… Duidelijk een knulletje met een stoere spijkerbroek en een knalroze jas en een speld in haar haar… Hahaha…
Hebben jullie daar ook wel eens last van, terwijl het zo overduidelijk is?
Haha, dat heb ik nog niet meegemaakt dat ze denken dat Zoë een jongetje is, maar zal vast nog wel komen.
Zoë is trouwens ook zo beweeglijk, die voeten komen aan de achterkant zelfs onder de hoes vandaan die ze omhoogschopt, maar ik laat haar maar doen en trek gewoon een x of 100 dat dekentje weer op zijn plek
Groetjes,
Inge