Wel of geen voetenzak in buggy

ruben heeft een voetenzak bij de buggy( zoals zovelen) en ik vroeg me af of jullie die nog gebruiken met dit weer…of gooien jullie er dan een deken over of zo…
ruben is bijna 2 en hij is er eigenlijk iets te groot voor…maar als het moet past het nog wel!!

groetjes karin

karin

Mijn schoonmoeder gebruikt de voetenzak wel gewoon nog voor Seth.
En met dit weer, vind ik het oook wel fijn, dat hij gebruikt wordt.
Lekker doen dus!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb zelfs der grote wagen weer van boven gehaald, Deze rijd toch een stuk makkelijker met sneeuw dan een buggy en daar zit ook de wagenzak in, mede omdat ze ook weigert wanten te dragen en zo stilzitten is koud nu.

Groetjes,

Michèle

mmm…dan toch maar ff naar zolder zometeen… tid inderdaad koud maar omdat ruben al best groot is, ben ik benieuwd of het nog past…anders moet ik die voetenzak maaar ff slopen zodat ie wel past…tenminste…als da kan!

karin

Wij hebben de voetenzak laten liggen waar ie ligt. De onze gaat in zijn skibroekje met daaronder een maillot. Dan nog zijn sneeuwlaarsjes aan en hij zit heeeeeeeerlijk warm Die voetenzak was vorig jaar al bijna niet meer te doen, sleepte steeds door de sneeuw en zat vol met pekel. Dat vond ik zo zonde dat we het dit jaar anders zijn gaan doen.

das een nog beter idee! dan hoef ik die voetenzak ook niet te mollesteren!!

karin

@ Bakmamma ik snap jou wel hoor, hoewel ik niet zo warmbloedig ben, maar hou je er wel rekening mee dat die ukkie stilzitten??? Ik bedoel als ik met -2 op de fiets stap dan beweeg is maar Morgan zit stil en met een buggy idem. Ik loop dus ik hou me wel warm maar zij zit stil en dat maakt het wel kouder voor hun want zolang je niet beweegt hou je jezelf ook niet warm.

Groetjes,

Michèle

Ooooo, hier ook een voetenzak hoor! Ik heb zo’n Lodger Bunker in de buggy, een zaaaaalig warm ding. In de duowagen had ik geen zak en ik vind dat voor Eef erg koud. Ze klaagt niet hoor, maar mama heeft het juist eeuwig koud en heeft dus sneller de neiging te denken dat Eva/Max het ook koud hebben! Dus ik heb mijn vriendin gevraagd (zij werkt voor de duowagenfabrikant) een ‘ordinaire goedkope zak’ mee te nemen zaterdag als ze komt. Dat ding schijnt nou niet echt van hele goede kwaliteit te zijn, maar hij kost maar 15,- en we doen er hooguit één winter mee. Dan laat ik Eva geen kou leiden hoor! En ALS wij nu al op de fiets gaan, zou ik haar dus accuut een skipak aan doen! Daar ben ik ook nog naar op zoek…bij Scapino misschien?? Ik zag ze laatst, maar weet niet meer waar?? Grrr…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ik heb alleen de 1e winter een voetenzak voor Tim gebruikt. Hij was toen een half jaar en zat toen net in de wandelwagen van Quinny. Met 1 jaar zijn we de buggy gaan gebruiken, maar daarin heb ik nog nooit een deken of voetenzak gebruikt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik Tim zoveel mogelijk laat lopen. Hij vind het nog prima in de buggy, dus met winkelen bijv. gebruik ik hem nog wel. Niet als ik een paar winkels in moet, maar wel bij een middagje shoppen. Verder laat ik hem lekker zelf lopen, dat moeten ze tenslotte ook leren. Ze kunenn niet altijd rondgereden worden

Groetjes,
Sandra

Klopt Sandra, dat doe ik ook. Eva wil ook vaak lopen en dan is het probleem meteen verholpen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers