Noa zit nu nog op 5 voedingen, ze is 10 weken. voor de laatste voeding moet ik haar altijd wakker maken. Ze krijgt dan een flesje bv(om te oefenen met de fles) en dan drinkt ze vaak maar 80cc ofzo terwijl als ze overdag een flesje drinkt ze zo 150cc wegdrinkt. "sochtends moet ik haar ook vaak wakker maken omdat ik anders niet op tijd ben voor de psz van Rens. Heb de laatste dagen het idee dat ik haar steeds maar aan het wekken ben voor voedingen terwijl ik toch meer van het eigen ritme laten bepalen ben.
Zou ze nu al naar 4 voedingen mogen? Ik geef bv en heb dus totaal geen idee van wat ze drinkt in totaal. Ze heeft altijd wel hele volle plasluiers en is goed op gewicht. Ze is ook heel alert. overdag moet ik haar ook vaak na 4 uur weer wekken. Ik denk er zelf sterk over om de voeding van 23.00 uur te laten vallen en dus naar 4 voedingen te gaan in de hoop dat ze dan 4 keer goed drinkt ipv vijf keer wisselvallig. Maar heb geen idee of dit al mag en ik moet pas 16 augustus weer naar het cb. Wat denken jullie hier van<?
Groetjes Ramona