Hoi,
Ik zou het nog even afwachten het is een van de virussen die de ronde doen.
Eerst een dag alleen maar spugen overgeven en vocht naar buiten werken uit alle gaten in je lichaam en dan na een dag lijkt het over maar ze zijn hangerig en willen of durven nog niet te eten. Vervolgens zijn ze een paar dagen moe en dan slaat de koorts en toe en worden ze snotterig en hoesterig. Drie dagen koorst van rond de veertig is normaal en dan gaat de koorts in eens over in twee dagen verhoging. Daar moeten ze dan van bij komen en helaas ben je aan het einde anderhalve twee weken verder.
Waarom weet ik dit en schrijf ik dit.
Hier is heel het plein al aan de buurt geweest van baby van 6 maanden tot de oudste papa toe allen met dezelfde symtomen de dokter weerde ons bij de eerste telefoon al af van woont u daar en daar en zit u kind of een van uw kinderen op die school ja nou mevrouw dit is het verloop en we doen er niets aan zolang de kinderen drinken blijven plassen en reageren ookal is het wat slomer.
Kijk moet natuurlijk niet zo zijn dat ze niet echt aanspreekbaar zijn of helemaal niet reagerenen niet drinken dan natuurlijk aan de bel trekken.
Ben net als een van de laatste aan de beurt geweest samen met een buurvrouw en het is niet fijn maar verloopt bij iedereen hier hetzelfde.
Vermoed dat het bij jullie het zelfde is.
Maar ik blijf altijd zeggen als je gevoel zegt dat het niet klopt of niet juist is dan altijd bellen beter te vaak bellen dan een keer te laat bellen.
Groetjes
lon106