Wel of geen darmkrampen?

Ik weet het nu even niet helemaal zeker meer wat voor een voeding ik moet geven aan Sanne.
Ben van de week bij het cb geweest en heb aangegeven dat Sanne nu een aantal weken (zat op voeding tegen darmkrampen) geen krampen meer heeft en in overleg ben ik weer op gewone standaard voeding overgegaan.
Nu heeft Sanne 2 avonden na de fles van 7 uur een moment dat ze niet lekker is, wil niet liggen en is zich zelf niet. Maar na de rest van de voedingen heeft ze hier geen last van.

Zijn er meer ouders die dit herkennen? Ik vind het namelijk typisch dat ze alleen na de fles van 7 uur heeft. Vandaar dat ik twijfel of het wel krampen zijn.
P.s. Ze ligt nu wel zeer tevreden naast me te slapen en spuugt ook weer een stuk minder.

Groetjes Corina

Onze beide kinderen hebben (het gehad) dat na de 7 uur fles onrust in het lijfje ontstond. Waren mijns inziens geen krampen maar verwerking van de dag. Wat bij ons hielp is knuffelen en ons kind enorm goed vasthouden, bijna inklemmen. Werden ze zo rustig van… duurt hooguit 5 minuten dan nog bij ons… Misschien heb je er wat aan! Maar niks is vervelender dan klachten waarvan je de oorzaak niet goed kan achterhalen…

hoi,
ben je behalve over gegaan op standaard ook meer voeding gaan geven?
dat was hier de oorzaak van onrust en wat meer terug geven. ik heb Sam toen “gereset” zoals de dokter het noemde. even weer terug op de kleinere flessen en toen langzaam opgebouwd, het werkte hier prima. maagje moest blijkbaar wennen aan meer voeding.

groetjes!

Ik snap sowieso niet waarom ze geadviseerd hebben om alweer terug over te gaan op normale voeding. Niks is zo slecht om zovaak in een paar weken tijd te wisselen van voeding…

Verder hebben de meeste baby’s “huiluurtjes”.
Onze oudste had dit ook. Meestal van 19 tot 21 en daarna viel ze als een blok in slaap. Gewoon lekker bij je houden, of het nu wel of geen krampjes zijn, ze zit dan gewoon eventjes niet zo lekker in haar vel.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

Ze gaf juist meer terug bij de comfort. En ze zit gewoon op 5 flessen, en ik heb wel het gevoel dat ze met de standaard meer tevreden is dan de comfort.
Ik heb zelf niet aan een huiluurtje gedacht, moet zeggen dat ze al even bijna geen huiluurtjes meer heeft gehad. En als ze die had dan was het rond 8 uur, ruim een uur na de fles en nu was het een paar dagen gelijk na de fles. Vandaar de vraag.

Ah, dat haalde ik er niet uit in je eerste post.

Misshcien dat ze haar schema gaat veranderen/verleggen?
Geen idee. A.yden heeft helemaal geen huiluurtje.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486