Hallo,
Zoals jullie weten zijn mijn vriend en ik al een tijdje bezig om een tweede kindje te krijgen. Ondertussen is het bijna 14 dagen terug dat onze tweede IUI behandeling heb gehad. Omdat ik door deze behandeling een extra hormoonspuit krijg heeft mijn lichaam me de laatste weken al aardig voor de gek gehouden. En heb ik ook al een paar keer het vermoeden gehad dat ik zwanger was.
Een week na de behandelingen heb ik een test gedaan. Uitraard was deze postitief omdat het hormoon nog in mijn bloed zat. Afgelopen zaterdag heb ik weer een test gedaan om te kijken of het hormoon nog steeds in mijn lichaam zat. Deze test was negatief. Dus ik kan er van uit gaan dat het hormoon uit mijn lichaam was.
Officieel moet ik deze dagen ongesteld worden. Dit kan vandaag morgen of overmorgen zijn.
Omdat ik me de laatste dagen anders voel heb ik vanmorgen een test gedaan. Ik moest 5 min wachten voor de uitslag. Er kwam niks, alleen een controlestreep. Nu moet ik zeggen ik heb volgens mij geen 5 min gewacht. Ik was wat haastig. Omdat er niet snel een streepje kwam heb ik de test aan de kant gelegd.
Eenmaal op het werk vond ik het stom van mezelf dat ik niet langer had gewacht. En dus ben ik wat gaan zitte zoeken op internet. Op de site van de test kwam ik tegen dat je in de meeste gevallen na 5 min een positieve of negatieve uitslag hebt. Maar het kan soms ook iets langer duren. Tot max een half uur. Dus ik nog meer balend. Had ik de test maar meegenomen naar mijn werk. Maar goed.
Eenmaal thuis de test weer naar voren gehaald en ja hoor postitief. Heb heel voorzichtig mijn vriend gebeld.
Want ja ben ik nu wel zwanger…of niet. Want op de site stond ook dat na een half uur de test alsnog postitief kan worden maar dat je dan niet zwanger bent. Ja en ik weet dus niet wanneer dat streepje er op is gekomen??
We gaan eerst maar van het postieve uit. En dat is dat ik zwanger ben.
Morgen snel naar de winkel om een clearbleu en dan nog maar een x testen. En dan blijf ik wel lang genoeg wachten.
Liefs