Weinig slaap

hoi hoi,

Damian was voorheen altijd tussen 7 en 8 wakker en ging dan van 12 tot 14 ongeveer slapen en dan vervolgens had hij tussen 19 en 20 uur de pijp weer leeg.
Nu is meneer al vaak rond of zelfs voor zessen wakker slaapt dan van 10 tot 12 uur en meneer is niet meer moe te krijgen om 21.00 is hij nog klaar wakker.
Hij is dan ook absoluut niet vervelend hoor en geeft helemaal geen tekenen van moeheid.
Maar ik vind dat zo’n hummeltje wel op tijd naar bed zou moeten…
Breng hem dan ook rond 20.00/20.30 naar bed maar dan ligt hij gewoon te spelen.
Geen idee wat ik ermee moet en moet ik er eigenlijk wel iets mee doen ??
Dus al met al wat zouden jullie doen ?

Groetjes Deborah

Ik zie dat je zoontje ongeveer even oud is als die van mij. Jack is van 9-12-2007, en is dus ook bijna 18 maanden. Daarom weet ik dat er rond deze tijd een sprong is. Weet niet precies hoe dat bij jou loopt ( Jack is te vroeg geboren en zit daarom nu nog net in zijn sprong), maar het zou dus kunnen dat dat het is.
Jack wordt ook vaak eerder wakker als hij in een sprong zit.

Ik houd gewoon vaste slaaptijden aan. Van half 1 tot half 3 ongeveer en dan om 20 uur gewoon in bed. Hij slaapt vrijwel meteen meestal maar ook hier hoor ik hem nog wel eens een tijdje babbelen of spelen, met name tijdens sprongen, dan heeft ie meer moeite om in slaap te komen.
Als hij niet huilt zou ik er geen probleem van maken!

Groetjes van Christa

hoi Crista,

volgens mij is damian net uit zijn sprong want de rust is hier weer een beetje weder gekeerd gelukkig. Onze terrorist is nu weer een lief manneke.
Gister is hij weer om 20.00 gaan slapen tot vanmorgen half zeven dus we zien het wel…
Het is wat met die kids haha…
Dank je wel.

Groetjes Deborah

Kan best de nasleep zijn van die sprong hoor…Jack is er ook bijna doorheen geloof ik, maar vanmorgen was hij ineens onwijs vroeg wakker, wat helemaal niets voor hem is!
Dus dan weet ik dat het ws daar nog aan ligt, want ook vanmiddag sliep hij onrustig…
Hoop dat ook wij het bijna gehad hebben…

Groetjes van Christa

hey crista,

hoop voor jou dat jack er ook snel doorheen is…
Ik wens ons allebei veel sterkte met onze jongens haha