Weinig ontlasting

Hoi hoi…

Nou het enigste waar ik me nog het meeste zorgen over maak is de ontlasting van mijn zoontje… hooguit 2x per week!! terwijl hij nu toch al week aan de Brinta is en sinds 3dagen ook fruit…

moet ik me zorgen blijven maken of … denken dat hij alle voedingsstoffen nodig heeft!?

Hij heeft geen krampjes… is verder vrolijk… LIEF!

Ik zou me nog geen zorgen gaan maken. Onze oudste poepte ook maar 2x per week en daar was ook niks aan te merken. Het ene kindje poept nou eenmaal vaker dan het andere.

Groetekes, Sje

ik zou alleen wel even opletten of dat hij er veel last bij heeft kost het hem heel veel moeite om te poepen of heeft ie er geen last van als het verstopt zou zitten zou hij heel erg krampen hebben hoor
en je moet op de kleur van de ontlasting letten hoorde ik ergens
weet alleen nog steeds niet wat welke kleur betekend sorry
en anders ff belletje doen naar de huisarts beter wel dan niet

groetjes wen

In het begin van zijn leven zijn we heel erg aan het tobben geweest met krampjes… hij had toen ook echt pijn etc. Mij werdt toen Nutriton aangeraden en de kleur moest geel worden (ipv donder groen). Nou de kleur en hardheid is goed… dus ik maak me geen zorgen meer en geniet… Hopelijk blijven de sprongen ook nog even weg… maar ach hij is 6 maanden dus er zit er één aan te komen! of deskundige onder ons… is het mogelijk dat ze er soms eentje overslaan?

Haha, dat zou niet best zijn. Als ze ze zouden overslaan zouden ze zich niet verder ontwikkelen en dat lijkt me niet de bedoeling…

Het kan wel zijn dat je er meer of minder van merkt, dus dat het ene sprongetje lastiger is voor het kind dan het andere. Ik merk hier in ieder geval wel verschil.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oooooooohhhhhhhhh nee dat willen we niet… we zitten al op de helft volgens Sje haar sprongen … die houdt ik dan maar liever aan dan die van Michéle

Haha, lekker kop in het zand. Struisvogelpolitiek werkt altijd!

Ik zou het inderdaad wel in de gaten houden, omdat hij er misschien last van heeft. Maar zolang hij er geen last van heeft, geen zorgen om maken. Wij hebben hier juist het tegenover gestelde. Tim heeft normaal iedere dag een poepluier en heel af en toe slaat hij een dag over. Nu heeft hij sinds 2 weken 2 poepluiers op een dag. En dan echt niet zo’n beetje ook. Dan denk ik soms komt dat allemaal uit zo’n klein lijfje. Maar het is wel gewoon vast zeg maar en geen diaree. Maar ja zoveel lijkt me ook niet goed…

Groetjes,
Sandra

die van mij heeft standaard groene poep :S maar dat komt door de hyppoalergeen dacht ik

Ja hoor Wendy, dat was hier ook zo. Groene poep door de hypo-allergeen…nu hij bijvoeding krijgt heeft het elke dag een ander kleurtje…

thx pffffffff haha grappig wat is de raarste kleur?

Oranje…drie keer raden waarvan…

of met klontjes

Blegh…

wortels

Hoi,

Wacht maar tot ze volledig gevulde ( macaroni, spagetti) pasta mogen mee eten.

Groetjes

lon106

Goed geraden!!!

Tim was laatst bij mijn ouders en daar had hij bietjes gekregen. Had ik hem zelf nog nooit gegeven, maar daar krijgen ze ook een leuke kleur ontlasting van…

Groetjes,
Sandra

haha ik heb alleen maar groen word wel eentonig