Weinig drinken

Hallo.

Ik heb een probleempje met Chris , hij kreeg vanaf zijn geboorte Nutrilon hyper allergeen alleen drinkt hij dit nu puur slecht per fles 80 cc en soms een uitschieter naar 120 cc.
Nu groeit hij goed en is volgens het consultatieburo niets om me zorgen te maken. Maar met dit warme weer vind ik het toch wel eng, vooral omdat hij aanleg heeft voor erge harde ontlasting. Denk dat ik maar gewone nutrilon ga proberen.

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

[img]http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1138882680/4/2/1/255/165/165/0/148/206/chris.png{/img}

Met dit warme weer kun je hem ook gewoon een klein flesje water geven.

Patrick kreeg bij mij al water toen hij nog maar een paar maand was. Als hij verder goed groeid dan gaat het met het eten goed.

Ik ben van mening met dit warme weer kan water echt geen kwaad

veel liefs mignon

Ik heb al water geprobeerd, maar daarmee kom ik niet verder dan 20 cc

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

Vol blijven houden en vaak aanbieden, maar niet dwingen verder. Evianne is altijd een slechte drinker geweest en nu ze 3 is begint ze ineens goed te drinken. Anders probeer je de voeding wat wateriger te maken als je bang bent dat hij er hardere ontlasting van gaat krijgen.

Joyce drinkt ook zo heel erg slecht.
Daarom geef ik haar s’avonds laat altijd nog een extra flesje melk.
Die drinkt ze dan half slapend wel helemaal leeg gelukkig.
Misschien een ideetje wat extra vocht te geven aan je mannetje voor je zelf
gaat slapen ?

jammer dat hij nog zo jong is,

Patrick geef ik namelijk met het warme weer altijd een kopje bouljon, altijd goed.

Hoe oud moeten kinderen eigelijk zijn voordat ze roosvizee mogen hebben?

Ja ik kwam er namelijk pas achter toen patrick 1 jaar was, dat zij die ook in laxo hebben. Niet dat ze dan allemaal aan de rees gaan. maar is altijd heel handig wanneer ze snel verstopping hebben.
Heeft bij patrci kuitstekend geholpen en vond ik heel wat vijliger dan al die middeltjes waar mijn dockter mee aan kwam zetten.

Hoop dat hij wat meer is gaan drinken. Ja en anders gewoon meerdere keren op een dag een klein beetje water. Kost wel meer tijd maar zo weet je wel dat hij genoeg vocht binnen krijgt.

veel liefs mignon

Ik ben het met Mignon eens. Mijn zoontje wil ook bijna niks drinken, zelfs helemaal geen fles meer. Het is echt een krime! De hele dag proberen om er wat in te krijgen. Hij is alleen wel wat ouder als Chris. Dat maakt het in die zin makkelijker dat hij bijna alles mag hebben. De huisarts had ook gezegd dat we alles mochten proberen als hij maar vocht binnenkrijgt.
Het is een dagtaak (erbij), maar het moet.
En misschien is het tijdelijk, soms heb je gewoon ook een periode dat ze zich afzetten tegen van alles. Succes ermee!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker