Weinig carnaval voor sofie

ben net toch maar met haar naar de dokter gegaan en ze heeft weer bronchitis, dus weer een kuurtje ertegen aan en hopen dat ze er nu sneller bovenop is

groetjes Kim, mama van

en

Beterschap meid met je dochter,en hopen dat het idd snel over is,zodat ze toch nog kan feesten.

Groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

jeetje zit niet mee bij jullie he,dit is nu de 2 keer toch in korte tijd dat sofie dit heeft

Kaitlyn.beebiesite.nl

Nou, da’s ook niet leuk. Twee keer bronchitis in zo’n korte tijd
Ik hoop ook dat het met de kuur gauw over is!
Knuf voor Sofietje!

Groetjes, mamma van Stephan

Heel veel beterschap gewenst en dat je snel weer beter wordt en lekker toch mee kan carnavallen groetjes van Ariette en een knuf van Jasmijn

He jeetje bah, heel veel beterschap Sofie. Ik hoop dat je gauw opknapt meis !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ohhhh jeeetje mijn meisje nog steeds zo ziekies, jammer dat je morgen niet kan komen maar als je de volgende keer komt is er taart hoor! (een verse)

Elly ze heet Sofie niet Sophie

Tries

Liefs Tries

a arme sofie, heel veel beterschap toegewenst .dan maar volgend jaar weer carnaval .eerst beter worden dikke knuffels

groetjes marielle mama van tanja

beterschap voor sofie

Beterschap met je meisie en hopen dat de kuur snel aanslaat

Groetjes van Heleen mama van Robin

ah wat naar zeg! Veel beterschap.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Sofie veel beterschap meid.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ai, wanneer is er bij jullie voor de kinderen carnaval? Misschien vandaag of morgen pas en is ze inmiddels beter of aan de beterende hand. Ik hoop het voor haar!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)