Weigert om te eten

hey dames

zit met een vraagje onze wout is nu 3 maanden oud en heeft verborgen reflux
zijn voeding hebben ze aangepast nu ongeveer 4 weken geleden. Dit hebben ze ondekt toen hij niet meer wilden eten, hij is een nacht in het ziekenhuis geweest
en vocht bijgekregen. ze hebben zijn voeding aangepast en hij was terug vertrokken nu begint het gewoon opnieuw s’morgens drinkt hij een volledig fles
van 210 cc 4 a 5 uur drinkt hij maar 80 a 100 cc en dan wilt hij niets meer tot 16.00 dan drinkt hij weer 80 a 100 soms ook wel minder en s’avonds om 20.00 eet hij ze weer leeg. dus op een ganse dag eet hij maar 2.5 fles. ben ook begonnen met fruitpap ma dat wil hij ook niet altijd. hij heeft ook een groene stoelgang en ruikt verschrikkelijk. misschien herkent iemand dit verhaal en kunnen jullie
me helpen

groetjes cinny

Wat vervelend zeg, maar ik zou gewoon weer even de ha bellen om dit na te vragen. Aangezien hij al een keer in het ziekenhuis heeft gelegen zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Niks riskeren. Wil je niet bang maken, maar ik zou gewoon bellen in ieder geval of even de huisartsenpost bellen.
Gr. Natasja

[/url]

oh ja en is hij niet wat jong om al een fruithapje te krijgen ?? Dit is toch pas vanaf 4 maanden ?

[/url]

Daar zou best wel eens een euvel kunnen zitten. Met drie maanden dat fruit. Ik denk dat zijn darmen het ook niet aankunnen en als ik pijn in mijn buik heb dan wil ik ook niet eten. Wij beginnen na 3-1 pas bij Morgan en dan eerst groente en dan pas fruit. Ze is dan 4 maanden en dat is de leeftijd dat je mag beginnen, maar als ze het niks vind dan wachten we proberen we het later nog eens.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hij krijgt vocht zat. Vergeet niet dat in fruithap ook vocht zit. Die groene ontlasting is normaal zodra ze bijvoeding krijgen. En net wat Michèle zegt: 3 maanden en fruit dat is wel vroeg hoor! Maandje langer mee wachten.

Verder kan-ie nog met een sprongetje bezig zijn of al met de volgende. Zie het oei-ik-groei-boek. Dat kan verklaren waarom hij niet al zijn eten/drinken wil.

Daarnaast op 10 dagen, 6 weken en 3 maanden zijn de regeldagen. Dan zijn ze ook onregelmatiger met wat ze eten en drinken.

En…ik denk altijd maar zo: heb ik elke dag zin om op precies dezelfde tijdstippen als gisteren flinke plenzen warme melk naar binnen gegoten te krijgen? Nee. Je hebt zelf ook niet elke dag dezelfde eetlust. Dus waarom zou je dat van zo’n kindje wel verwachten?

Dus geen moment zorgen over maken. Huisartsenpost bellen nergens voor nodig. Niks mis met die kleine man. (En koop het oei-ik-groei-boek!).

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Dec 2008 20:01:33

Ik ben pas met 5,5 maand begonnen met fruithap omdat ze aanraden 6 maanden. Het kan best zijn dat je kleine daar vreselijke krampen van krijgt…

Lilypie 6 - 18 Ticker