@Michelle: hahaha lol! dat van je broer
nee wij moesten altijd standaard 4 a 5 spruitjes eten
echt hoor heb het 1 x gegeten maar daarna NOOIT meer.
dus dat aan tafel blijven zitten hielp niet, want op den duur moest ik naar bed en ja dan gaf mn moeder maar op haha!
Ooh ik wist niet dat hij wel korsten at, ik dacht dat jij ooit zei: dylano eet geen korsten, maar dat geeft niet want ik vind ze zelf ook niet lekker"
zoiets dacht ik dat je zei ooit,
maar heb me vergist dan, excuse me
Ik moet zeggen als rico iets niet wil eten ga ik hem niet dwingen.
ik ga niet iets anders maken nu ofzo,
als hij het niet wil eten dan maar niet, maar dwingen doe ik m niet daar ben ik tegen.
Weigering bepaald eten
ja dat doen we ook altijd bij Rico alleen heeft hij niet iets wat hij niet lust zeg maar… hij eet eignelijk alles, haha zelfs de bloemen buiten
maar soms heeft hij gewoon geen zin om te eten tja dan niet
Het erge is dat hij spaghetti enzo herkent, hij neemt dan gewoon niet een hap, hij probeert het niet eens. grrrr
Liefs Michelle
Rens eet alees behalve spruiten en wortels. Ik hou daar in zoverre rekening mee dat we niet 2 dagen achter elkaar iets eten wat hij niet graag eet. Hij krijgt niets anders want dan gaat hij uit proberen. Dus dan eet hij niets. Maar ik blijf deze groenten wel aanbieden. persoonlijk vind ik rens nu ook nog tejong om hem te verplichten om er wat van te eten. Ik geef hem ook gewoon een toetje maar als hij slecht eet krijgt hij geen koek/snoep ed. Ik denk dat zoals je het nu doet dat het gewoon goed is. sommige dingen is gewoon wennen. Sowieso is de smaak pas volledig ontwikkeld met drie jaar dus het kan allemaal nog veranderen.
groetjes Ramona
En de smaalk blijft veranderen hè, ook na 3 jar dus wat ze graag een met der 3 jaar wil niet zeggen dat ze dat met der 7 ook nog lusten en andersom ook. Daarom blijven geven tot ze een jaar of 18 zijn
Liefs Michelle
@Michelle: ja maar het lijkt ook op wormen misschien vind hij dat gewoon eng en raar! ik moet zeggen dat wij nooit spaghetti eten maar macaroni,
ik gooi er een hoop verschillende kazen doorheen daar is Rico dol op.
eigenlijk eet Rico liever pasta, dan aardappels.
ik ook trouwens