Weigerd eten

Hallo mama’s!

Ik wil ff wat vragen of dit jullie kindje ook heeft/gehad?

Owen is nu 11 maanden en weigerd sinds 2 dagen het avondeten,
Hij neemt 4/5 hapjes en dan hoeft hij het niet meer.
Ik ga hem niet de mond vol proppen en dwingen,
Bied ik hem wat anders aan, hetzelfde, paar hapjes en niks meer.

Wat kan dit zijn?!

Sprongetje! Hier hetzelfde gehad tijdens de sprong waar Owen nu in zit, ging na een kleine week weer voorbij hier. We gaven Erik dan gewoon niets als hij niet wilde en hij sliep er 's nachts prima op. Na een kleine week ging het eten weer als vanouds.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Merel had dit rond die tijd ook. Ik heb ook niets anders aangeboden. Dan maar wat minder. Dit komt vanzelf weer goed.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

geen alternatieven aanbieden!
eten wat hij krijgt. eet hij maar 5 happen prima klaar bordje weg.
Als je alternatieven aan gaat bieden raken ze hier heel snel aan gewent en eten ze nooit meer met de pot mee.
Klinkt heel hard maar gewoon ff doorzetten
en wat je al zegt ind niet proppen.
hij loopt tegen het jaar en dat gaan ze allemaal moeilijk doen met eten en vooral uitproberen!

succes

Groetjes Gytha

Hoi
Hier rond die periode ook drama! vooral niets anders aanbieden!
Het komt goed, Emma is nu boos als haar bordje leeg is.
Wat bij ons wel hielp is haar zelf laten eten, wordt wel een beetje een kliederboel, maa ze at ineens weer heel goed, is de moeite waard om eens te proberen.
En met zelf eten bedoel ik met de vingers, lepeltje werkt nog niet echt!

Groetjes gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Maareh… Zelf laten eten… Hoe doe je dat met de warme hap? Dan mag ik wel een zeiltje om haar heen leggen, want gegarandeerd zit het dan overal! Hihi… Vind de worteltjes nu zelfs al terug in haar haar, (laatst zelfs in haar pamper, hoe ze dat voor elkaar gekregen heeft…) dan helemaal!

Ha
ja dat moet ook! zoek eve op Rapley, dat is een methode… kan je ook in dit forum zaoeken en op google.

succes

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hallo allemaal, ik heb goed nieuws,… hihi… onze zoon probeert ons op moment erg uit,… gisteravond bleef hij eten.
Hij had heel goed gegeten, maar wilde meer,… op moment toen maar gestopt omdat hij anders weer teveel heeft gehad.

Alleen meld hij zich 's nachts enorm vaak… phoe…
En hij is vaker ook met een speentje alleen niet meer in slaap te krijgen.

Hebben jullie dat ook?!

Misschien dan tçh nog wat meer avondeten geven.
Dan hoeft hij 's nachts niets meer…

M.