Weg uit appartement

Hoi hoi…

wij zitten hier met onze kleine in een appartement … we wonen redelijk leuk gezellig met andere starters (jongelui). Maar toch zou ik dolgraag naar een echt huis willen … een huis met een tuin en trap naar boven etc.

Gelukkig zijn we ingeloogd en uitgeloogd voor een nieuwboushuis en zijn ze op de dag dat Jurian is geboren begonnen met heien (heerlijk he op je kraambed) want het huis komt naast ons appartement te staan!! ja dat wordt de boel overgooien straks … geen vrachtwagen voor nodig!

Ben zooooooo blij… rond de tijd dat Jurian gaat lopen (ligt eraan hoe snel hij is) dan gaan we over!! JOEPIE… wil niet dat hij op een kamertje 1 hoog zit en niet zelf naar buiten kan… en eerlijk is eerlijk … nu hoort hij alles… hij slaapt naast de voordeur… en mama moet nogal wat op haar tenen lopen (wat ook geen pretje is)…

Lekker vooruitzicht zeg! Wanneer wordt het huis opgeleverd?

Groetekes, Sje

Hoi,

Alle drukte nog even volhouden het is voor het goede doel zeg maar. ZEn hij weet straks niet anders of hij heeft in een huis met tuin gewoont.
Wel lekker hoor z’n korte afstand en makkelijk.
Alvast gefeliciteerd,

groetjes

lon106

Oh das lekker. Wij hebben ook een eensgezins en zeker de tuin is ideaal straks.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oplevering tussen de bouwvak en kerst volgend jaar… dus tja dat is breed begrip he

maar wij hebben er heeeeeeeel veel zin in… alles nieuw en helemaal naar onze zin! gelukkig wordt het appartement overgenomen door de woningstichting (moet nl starterblijven!)…

Oh das ook een zorg minder, anders zit je daar weer mee. Kijk het geluk lacht je toe. Weet je nu al dat 2009 jullie jaar wordt

Groetjes,

Michèle

Hm, dus met een beetje geluk kunnen we komen barbequen?!

Groetekes, Sje

Ha ha ha jij denkt al meteen aan eten…

Groetjes,

Michèle

Nee hoor, ik denk aan gezelligheid en dat we dan een barbeque aangeboden krijgen daar zeg ik geen nee tegen!

Groetekes, Sje

Ha ha ha je hebt helemaal gelijk. Moeten we alleen wel een house warming party kadootje kopen he… Ik ga voor de vingerplant.

Groetjes,

Michèle

Ja en ik koop een peper- en zoutstel!

Groetekes, Sje

Eh wordt er meteen getrouwd dan???

Groetjes,

Michèle

Je hoeft toch niet te trouwen om een peper- en zoutstel te krijgen?
Maar nu je het zegt, een bruiloft ben ik ook niet vies van hoor! (Zei zij die al 2x getrouwd is!).

Groetekes, Sje

Ha ha ha dus ik kan aan jou vragen hoe het moet als we ooit zo ver zijn??

Groetjes,

Michèle

haha heel de club van ikke ben in mijn losgeploegde tuin… welkom hoor! Kan mijn man die bepclub ook ontmoeten … begrijpt hij misschien ook waarom ik zovaak en veel op ikke ben zit!

euh … michele… 2008 blijft toch mijn jaar hoor … het jaar dat we papa en mama geworden zijn! dat is denk voor altijd het mooiste jaar…

Receptenboekje neem ik wel mee naar de house warming.
Bruiloft kan ik wel regelen als weddingplanner en ceremoniemeester ben heel creatief en weet goede adressen met goede prijzen en weet er altijd wel een mooie korting uit te slaan. Trouwens trouwen in Belgie is stuk goedkoper TIP

Papa en mama worden is inderdaad veel mooier dan je trouwdag. Een trouwdag is echt een superdag, maar de dag dat je kind geboren wordt is vele malen indrukwekkender!

Groetekes, Sje

Dat ben ik helemaal met je eens mini-boy. Wij hebben ook het rijkste bezit gekregen dat er is. En zeg zou zelf er is geen groter verbintenis tussen twee mensen dan een kind. Dat kan je nooit scheiden.

Groetjes,

Michèle

Ja maar dat is in sommige gevallen ook weleens onhandig dat een kind je nooit kan scheiden. Zo ben ik heeeeeeeeeeeel blij dat het mij in mijn eerste huwelijk niet gelukt is om zwanger te worden. Alle contact met ex verbroken. Voor mijn man precies hetzelfde verhaal: alle contact met ex verbroken. Had er niet aan moeten denken dat je verplicht bent om goed contact te houden vanwege de kinderen. En tuurlijk doe je dat want het is niet anders, maar ben achteraf toch wel erg blij dat wij allebei uit ons vorige huwelijk geen kinderen hebben.

Als ik weleens om me heen hoor hoe moeilijk exen het elkaar maken waar de kinderen dan de dupe van worden. Te triest voor woorden.

Groetekes, Sje

Ik weet het Sje. Ik wilde jong kinderen, maar ben blij dat het zeker met mijn eerste ex nooit gebeurd is. Ik had nooit meer vrij geweest en het had een strijd en hel geworden voor de kinderen. En kinderen betalen al een veel te hoge prijs voor alles op dat vlak. Mijn eigen ouders zijn nooit getrouwd geweest en daar waren nooit echt problemen met omgang. Integendeel. Maar de strijd die mijn stiefvader en mijn moeder geleverd hebben over mijn broertje toen… Of haar ex man zeg maar. En nog kunnen ze mekaar niet luchten of zien.

Groetjes,

Michèle