Weg ritme

HAllo,

Onze dochter nu 5,5 maanden oud is haar hele ritme kwijt.

Vind het lastig om mee om te gaan.
Ze wordt nu al om 6.30 wakker en daarna is het pet. Ze slaapt weinig, wil constant bezig gehouden worden. Er zit geen lijn meer in.

Voorheen zat ze heel keurig in de lijn 8.00/12.00/16.00/19.30 eten. Tussendoor fruit, groente. En ook de slaapjes waren prima; zo’n twee uur slapen tussendoor. Nu slaapt ze hooguit een uurtje tussen de flessen door.

Hoe kan ik hier het beste mee om gaan? Hoe krijg ik haar weer ongeveer in dit ritme? Heeft het met de leeftijd te maken, de klok.
Ze kwijlt ook onwijs, al heel lang trouwens, nog geen tandjes. Wel rode wangen ed.

Hoop dat er snel weer een vast ritme is. Wordt hier erg onrustig van. En weet niet waar ik aan toe ben.

Misschien een sprongetje
Maar dan moet je een van de oei ik groeiboek hebben hier op de site
Maar die komen wel reageren
En ja ik heb het ook gehad hoor met mijn kids en ik liet het zo en dan kwam het gelukkig vanzelf weer goed

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

5,5 maand = sprongetje! Niks doen, gewoon afwachten tot ze weer lekker in haar velletje zit.

Groetekes, Sje

Mijn dochter heeft het ook gehad. is gewoon even een periode komt vanzelf weer goed.
bij mijn dochtertje duurde het ook vrij lang voordat 1ste tandjes doorkwamen maar inderdaad wel lang rooie wangetjes en open billetjes gehad.
dus afwachten maar.

Groetjes Marina

Hou van mijn prinsesjes

Mooie combinatie: sprongetje + eerste tand.
Gaat vanzelf weer over, kan even duren (vooral die tand kan heel lang
op zich laten wachten…)

Probeer ander speelgoed aan te bieden, dan is ze weer even zoet.

M.

Hier hetzelfde “probleem” met Quinty. Drinkt in eens weer minder, slaapt meer en is 's nachts aan het spoken. (sliep voorheen gewoon door) Dan mekkert ze even, geef je haar speentje, slaapt ze weer verder. Zit volgens mij in een sprong en heeft de nacht gekozen, om de boel te verwerken, lijkt het Ik laat haar maar even zo, komt vanzelf wel weer goed

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker