hij heeft ze helemaal NIET meer nodig!
hij drinkt nu helemaal zelfstandig uit een gewone beker.
de rietjesbeker wilde hij vvanochtend ook niet meer!
ik mieter dat ding dus in de prullenbak.
wat een knappert! helemaal zelfstandig ik hoef niet eens meer te helpen vvan: beker op de lip rico…
niets meer hij doet alles zelf!
drinken/dronken jullie kindjes op rico’s leeftijd ook helemaal zelfuit een gewone beker? dus niet de oefenbeker… maar ook constant dus geen 1 keer een fles of rietjes/tuit beker meer?
want als dat rond die leeftijd was…ligt ie toch weer mooi op schema in record tijd (aangezien hij het echt helemaal NIET kon en het zo uitzicht loos leek)
Weg rietjesbeker.. weg oefenbeker want
Morgan drinkt ook alles gewoon zo. Of laat ik het zo zeggen ze kan het heel goed, maar ze vind het heel leuk om uit een rietje te drinken, gewoon een los rietje in een beker dus. Maar gisteren stonden we in de rij bij sealife en we kregen warme chocolademelk aangeboden, dat drinkt ze dan zo uit de beker. Geen enkel probleem, hooguit een chocosnor.
Groetjes,
Michèle
Erik dronk vlak na z’n 2e verjaardag alles uit een gewone beker, dus wat mij betreft ligt Rico nu weer keurig op schema
Groetjes,
M
Mijn dochter was wat eerder, maar die is maar alles wat vlotter. Ik heb rond anderhalf jaar alle rietjesbekers en oefenbekers weg gedaan Wat een ondingen. En ze is nu alweer 2 dus ze drinkt al een half jaar alles zelfstandig. Geen idee waarom ze met zulke dingen zo vroeg is, maar ik was zo blij van al die bekers af te zijn!
hmm nouja dan is rico ietsje later maar who cares? ik niet in ieder geval hij ligt in ieder geval weer op schema en dat in een hele korte tijd van het totaal niet kunnen en alles gaat mis… naar het gaat helemaal geweldig bijna zonder te morsen
top ventje! ik heb de beker ook niet mee naar school gegeven.
de juf zei: hee je bent de beker vergeten?
ik zo: nee hoor rico vond zichzelf een grote jongen genoeg om het uit een normale beker ipv oefenbeker te doen.
ze waren ape-trots!
Ja, heerlijk als hij uit een gewone beker kan drinken!
Is lekker makkelijk als je weg gaat!
Seth dronk vanaf 1,5 alles uit een gewone beker.
Liefs, Anne
ik moet zeggen anne… als wij weg gaan en dus lang onderweg zijn neem ik wel pakjes drinken mee. want door dat gebotter in de weg af en toe… nee dadelijk zit meneer helemaal onder de zoete troep
maargoed het blijft fijn om een gewone beker mee te nemen voor als je elders bent natuurlijk, ofja dan hoef je hem niet eens mee te nemen want iedereen heeft volgens mij wel bekers in huis
Hartstikke goed van Rico!!! Ik heb vandaag toevallig voor Lisa een Dora beker gekocht, misschien dat dit de interesse wat aanwakkert… Het lijkt wel of alles haar niet zo interesseert, maar zal wel goedkomen!
haha ja ik ben er blij mee…
MAARRREE… nhij heeft weer wat nieuws ontdekt nu he…
hij vind het dus leuk om de laatste paar slokken van xzn beker om te gooien op de grond of op tafel.
om er vervolgens (jawel dames.!!!) tekeningen in te maken. pffff.
hoelang gaat die fase duren? wil dat dus echt niet hebben he…
heb zn drinken dus meteen weggepakt en hij huilde daarom. heb duidelijk gemaakt dat drinken geen speelgoed is.
Dylano drinkt nu een maand of 2 alles uit een gewone beker.
Verder goed aangepakt, gelijk afpakken
Liefs Michelle
haha michelle, net als die tut
hoe gaat het nu met Dylano zonder tut???
Met Rico prima maar als hij heel moe is van schooltje… of hij is ziekig dan zou ikk bijna een tut voor hem kopen omdat hij er zo zielig bij zit dan
maar dat moet ik niet doen natuurlijk… ik snap ook niet waarom ik die gedachte dan krijg…
Hier gaat het ook goed zonder tut, maar indd als hij ziek is zou je bijna overstag gaan, ze zijn dan zo zieliggg. Maar meneertje hier stopt dan de muts van kleine bumba in zijn mond en heeft vandaag nieuw olifantje van madelon gekregen (hij is weer ziek zie topic wist je dat) en dat oor word opgegeten Dus nu liggen afwisselend bumba en olifant te drogen op de verwarming
Liefs Michelle
ja inderdaad! maar waarom denken wij dan aan die tut?! hun vragen er niet om.
haha tut hoort bij zielig kijkende kindjes…jaja dat is het
en oh haha ja dat is ook heel herkenbaar
rico heeft 2 tutlappen van poohbeer. ofja knuffeldoek (doek met een knuffel kop van pooh erop… ik kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden ook zo’n vage uitleg had over die tut doeken haha en nog steeds blijf ik het dom uitleggen)
enfin… en een konijn (die heet Nijno)
die sabbelt hij ook kapot op zo’n moment. en hij gooide er vanmidddag ook nog is een beker water overheen dus die lag ook te drogen
Wat super joh dat hij nu alles uit een gewone beker drinkt.
Tim was 21 maanden toen hij alles uit een gewone beker dronk.
Groetjes,
Sandra
Wij moeders zijn erger als de kids, want Dylano vraagt er ook niet meer naar. Alleen een paar weken geleden moest ik oppassen en dat meisje heeft nog wel een tu, is jaar jonger en toen zag je hem wel kijken van hmz dat wil ik ook
Liefs Michelle
dankjewel iedereen
@Michelle: ja kijk en DAT is mijn punt want als rico dat ziet roept hij: HEE DIE BABY WEL TUT!!
en boos dat hij dan naar me kijkt haha kin op zn borst ogen die vuur spuwen als ik als antwoord geef: ja maar rico is geen baby meer toch?