Hoi Katinka,
Mijn jongste dochtertje is tijdens het kruipen eens op haar kinnetje gevallen en daarbij heeft ze met haar bovenste 2 tandjes die al door waren, het tandvlees geperforeerd op de plek waar haar onderste tandjes eraan zaten te komen.
Dat was ook eigenlijk nog dicht.
Nu de onderste tandjes door zijn, blijkt wel dat die toch een klap hebben gehad ondanks dat ze nog onder het tandvlees zaten. Er zit namelijk horizontaal op deze 2 tandjes een witte streep (zoiets als zo’n kalkplekje in je nagel).
Hou dus de nieuwe tandjes van Yannick die op de nu open plek ooit door gaan komen in de gaten.
Mijn dochtertje heeft er geen last van en volgens mij zijn de tandjes ook niet gescheurd ofzo, maar we moeten volgende maand naar de tandarts dus dan laat ik hem er even een blik op werpen. Een vriendin die tandartsassistente is, heeft er al naar gekeken en die zei me dat er niks aan de hand is.
Mocht onze tandarts toch ander nieuws hebben, dan laat ik het in dit topic weten. Ook al zou het voor Yannick t.z.t. niet van toepassing zijn, dan zijn er misschien wel anderen die iets aan de informatie hebben.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 12 Apr 2006 14:29:17