onze dochter werd vanmorgen vroeger wakker dan normaal en was de hele dag een beetje hangerig en huilerig. op zich s morgens haar pap en fruit goed gegeten, maar vanaf het brood wilde ze niets meer. haar melk geprobeerd voor het middagslapen maar deze gaf ze over. na het middagslaapje heeft ze stilletjes zitten spelen en ben ik even met haar gaan wandelen voor een frisse neus. Drinken deed ze toen eigenlijk goed en dat bleef ook binnen. tegen het avondeten merkte ik dat ze zieker werd. lag er echt als een ziek vogeltje bij met rode waterige ogen. avondeten geprobeerd, maar na een hap gestopt want ze gaf alles over, echt een paar flinke golven kwamen eruit. Koorts gemeten en was ineens 39,7!! had eerder op de dag het idee dat dat nog wel mee viel al heb ik het toen niet gemeten. Wat ik erg eng vond en waarom ik dit topic ook eigenlijk schrijf is wat er daarna gebeurde. Ze lag lekker op haar rug op de bank naar de teletubbies te kijken toen ze ineens een soort van rilling ofzo kreeg. Het zag eruit alsof ze schrok, alsof ze dat gevoel kreeg wat je weleens in bed krijgt alsof je in een diepe kuil valt. Ze schrok er zelf van en begon te huilen. Heb haar opgepakt en toen was het over. Heeft nog wel een klein flesje melk gedronken en heb haar om 18.30 op bed gelegd met een paracetamolletje. ze slaapt op zich goed nu, hoorde alleen net even een soort van huilerig gilletje en sliep toen meteen weer verder. Zou het een koortsstuip geweest kunnen zijn die ze had? Moet ik ergens alert op zijn?
mama1980
Gewijzigd door - mama1980 op 17 Feb 2011 19:28:34