Weet iemand wanneer

de oren zich gaan ontwikkelen… ik loop al vanaf 8.00 vanmorgen Nee morgan, Niet daar morgan, kijk uit morgan, niet bij de tafel morgan, en dan alles 10 keer in het kwadraat en maar herhalen en herhalen, Ik ben bekkaf en botergaar en zo slim als ze gewoonlijk is zo achterlijk lijkt ze nu want ze snapt ineens niks… Is niet aardig maar ik wordt er een beetje pissig om want ze lacht je hartelijk uit enne nee negeren is geen optie als ze met der armen bij de salonstafel staat te zwaaien en alles gaat bijna om en ik kan haar moeilijk der armen afpakken zucht… Dodelijk vermoeiend dus ben blij als ze zo even gaat slapen.

Groetjes,

Michèle

ik denk dat die oren over een jaar of 18 gaan werken michele
rico heeft die momenten alleen in de avond, dat hij nergens naar luisterd, en dan ook alleen als hij niet geslapen heeft in de middag en druk is geweest.
verder is hij overdag niet zo dat hij niet luisterd, hij kan alleen irritant zijn, door constant aan me te hangen en mij alles te laten oplossen. wil hij kleien geef ikk hem klei moet ik alles maken.
en zo met alles. gelukkig is dat ook niet dagelijks aan de gang maar goed. wanneer gaan zijn handen zelf werken

Ik ben er inmiddels ook al jaren achter dat “horen” en “luisteren” 2 heel verschillende dingen zijn! Grrrrrrrrr…

Koekje eigen deeg geven en zelf een poosje net doen of je haar niet hoort. Hier hielp dat al vrij snel om ze duidelijk te maken hoe het is als iemand net doet of je er niet bent.

En daar valt negeren dan niet onder, dus je kunt gewoon zonder wat te zeggen ingrijpen als ze bij die salontafel staat te maaien met haar armen.

Groetekes, Sje

Hmm misschien wel een idee want geen aandacht is geloof ik wel een heel grote straf hier. Ze is ook heel erg met zichzelf bezig op het moment. Mijn moeder heeft vrijdag een grote spiegel in de kamer gezet voor het passen, maar morgan is er niet voor weg te slaan. Dus aandacht is nr 1 nu. Maar dat eveb niks zeggen en niks horen is wel een optie.

Groetjes,

Michèle

En dan aan het eind van je ik-hoor-je-niet-sessie aan haar vragen hoe ze dat vond dat je haar niet hoorde. Anders begrijpt ze mogelijk niet waarom je haar genegeerd hebt.

Laat even weten hoe het afgelopen is he?! Sterkte met die kleine diva!

Groetekes, Sje

Ze slaapt nog zul je zien dat ze de rest van de middag formidable is…

Groetjes,

Michèle

Hier nog zo’n dove. Oost-indisch dan he? Ze doet net alsof ze me niet hoort, maar oh wee als ik vraag of ze een koekje wil! Dat kopje draait metéén naar me toe, als een soort Pavlov-hond reageert ze! Ik doe dan ook wat Sje zegt en uiteindelijk draait ze wel bij! Irritant he? Wat ik ook weleens deed: alleen bewegen met mijn mond. Ze hoorde natuurlijk niks, stopte met wat ze aan het doen was en zei: ‘Huh?’ Ik; ‘Oh niks’ en liep weg. Dat is voor háár dan weer irritant!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hier nog zo’n mop die d’r eigen plan trekt en dan dus vooral niet doet wat mama zegt. maar dit zijn idd weer ideeen waar ik wat mee kan, ben benieuwd, aandacht krijgen is hier ook een erg gewild iets dus daar kan ik ook wel wat mee.

liefs,
Rinske

Ze werd vanmiddag na iets minder dan een uurtje slapen huilend wakker. Ze had pijn aan der keel. En het was ook een beetje opengekrabt ter hoogte van haar strottehoofd. Dus ik er een beetje cardiflor opgesmeerd en naast haar gaan zitten. Ze wilde eruit maar ik zei dat ze nog heel moe was en nog maar even moest gaan slapen. Even over der bolletje geaaid en zowaar ze heeft nog bijna 1.5 uur geslapen en was daarna heel lief en gezellig. Dus de tips zitten in het bewaarvakje

Groetjes,

Michèle

hahaha ik kreeg bij haar hoortest, alleen de garantie dat haar oren in orde waren, of ze er wat mee zou gaan doen, konden ze niet garanderen…
en ja hoor, als mama ‘nee’ zegt, praat ik ineens chinees blijkbaar…
doet ze net of ze me niet hoort, of ze het niet verstaat…ik doe ook altijd de ‘koek-luistertest’ en dan praat ik ineens blijkbaar perfect nederlands!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ha ha ha nu morgan is een sneakert want die zegt ook rusti he als ik vraag of ze koek wil

Groetjes,

Michèle