Weet iemand waar je sneakersokjes kan halen

Ik zoek voor Rens sneakersokjes. Hij heeft nu schoenmaat 24. Weet iemand waar je in die maat sneakersokjes kan krijgen? Vorig jaar kon ik niet slagen voor hem. Maar ik vind die lange sokken echt geen gezicht onder een driekwart broek. Maandag wil ik ff de stad in maar zie het niet zitten om met mijn dikke buik weer stad en land af te zoeken.

groetjes Ramona

toevallig heb ik ze net bij de zeeman gekocht
had ze namelijk ook nodig.
bij ter stal zijn ze er nog niet voor jongens (hier dan… he)
bij de zeeman ben ik dus geslaagd maar denk dat ze bij de hema ook wel te koop zijn.
succes! hier was er nog maar 1 maat die rico nodig had zo’n 23/26
zijn 3 paar in 1 verpakt…
en heb dus nog eens 3 paar maar dat is 27/30
tja kon niet anders.

Volgens mij heeft de hema ze ook.

Groetjes,

Michèle

Ga ik daar maandag gelijk even kijken. Bedankt.

ik zou nu gaan als ik jouw was, die dingen vliegen eruit, dat zie je hier wel… dan zal dat overal wel zijn!

ik hoop er maar op maandag nog wat te kunnen vinden want ik trek het echt niet om nu nog de stad in te gaan. Beetje drukke ochtend gehad en nu heb ik echt geen puf meer en weer voorweeen dus ga zo ff lekker m’n mandje in.

groetjes Ramona

ochja jij bent zwanger haha grapje
ja nee ik beredeneer altijd vanuit mijn eigen punt, bij ons zit de zeeman om de hoek maar dat is natuurlijk niet bij iedereen zo

Op de markt verkopen ze ze ook.

Mijn ervaring met die van de zeeman is dat ze heel snel lelijk worden en niet goed schoon te wassen zijn. De sokjes van de Hema en van de markt heb ik wel goede ervaringen mee.

Volgens mij moeten winkels als de Wibra, H&M en Action ze ook hebben, maar geen idee hoe daarvan de kwaliteit is.

Groetekes, Sje

haha sje eigenlijk boeit het me niet zo erg als zn sokken niet schoon te krijgen zijn ik koop nooit witte sokken namelijk dus bij zwart of donkerblauw/donkergrijs valt het niet echt op.
daarbij is het nu voor de zomer en in de winter heeft ie weer andere sokken aan. daarbij kosten ze geen drol dus vind het niet erg om over een paar maanden nieuwe sokjes te kopen

Bij zwart en donkerblauw zie je dat inderdaad niet. Maar daar hoef ik bij onze meiden niet mee aan te komen. Die willen wit, roze en paars! )

Groetekes, Sje

ja dat is waar… en witte sokken bij rico nee dank je smeerpoets

Ben gisteren goed geslaagd bij de zeeman. Ze hadden nog 2 pakjes met 3 paar in zijn maat. Daar kunnen we wel weer even mee vooruit. Is nu ook alleen maar voor de mooie lente dagen want in de zomer loopt hij altijd op sandalen zonder sokken.

groetjes Ramona