Nou mijn dochter is een week naar school geweest en is nu alweer ziek. De hele vakantie nergens last van en nu is het weer raak.
Geven jullie je kindjes extra vitaminen of iets anders om de weerstand op te bouwen en wat dan?
Groetjes diana.
Nou mijn dochter is een week naar school geweest en is nu alweer ziek. De hele vakantie nergens last van en nu is het weer raak.
Geven jullie je kindjes extra vitaminen of iets anders om de weerstand op te bouwen en wat dan?
Groetjes diana.
H oi hoi, ik ken het, mijn lieve schat is van het weekend ook weer ziek geweest. Koorts en diarree, net nog boven geweest dat ze moest, koorts is wel weg…
Maar goed, ik geef luna vitaminen tabletten: Superted multi vitamines en ijzer en geef haar 2x per dag echinaforce van dr a vogel. Mischien heb je er wat aan, maar het ene kind schijnt vatbaarder te zijn dan de ander. Ik denk altijd maar zo, wat ze gehad hebben, krijgen ze niet meer (hoop ik )
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
Hoi,
Die superted vitaminen had ik ook gehaald maar die lust ze niet en eet ze dus niet en nu kan de volle pot de vuilbak in.
Groetjes diana.
Haha dat had ik met kinder davitamon pilletjes… zo weg gemikt. Af en toe zou je ze achter het behang plakken.
Gr patries
(24-4-2009).
Je kunt trouwens altijd die andere pilletjes geven, die zijn echt voor de weerstand.
Gr patries
(24-4-2009).
Vraag me af waarom jullie vitaminepillen geven? gezond eten en fruit en lekker buiten en dan zou je ze toch echt niet nodig hebben.
En ja die verkoudheden horen erbij
Liefs Michelle
Ik ben ook van mening dat je weerstand niet opbouwt door extra vitaminen te geven. Gewoon zo gezond mogelijk eten en weerstand bouwen ze op door eens een keer verkouden te zijn of een griepje te krijgen. Je weet helaas dat dit erbij hoort.
Groetjes,
Sandra
Mijn kinderen krijgen ook echt wel vers fruit en verse groenten binnen hoor en voor hun is det blijkbaar toch niet genoeg anders zijn ze niet zo vaak ziek.
Diana.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook onzin vind. Luna eet goed en zeer zeker fruit, maar onze huisarts zegt dat het absoluut geen kwaad kan om die pilletjes te geven, baat het niet dat schaad het niet. Vind ook dat iedereen dat ook voor zich moet weten.
Gr patries
(24-4-2009).
@luna en mees ik weet even niet wat je bedoeld met dat vindt ik ook onzin???
En tuurlijk moet ieder voor zich weten of je pilletjes geeft of niet en baat het niet dan schaadt het niet daar ben ik het niet helemaal mee eens want van sommige vitamine kun je wel degelijk teveel binnenkrijgen, maar neem aan dat je ze er geen 10 op een dag geeft
Liefs Michelle
Dat ik dat dus onzin vind wat jullie zeggen, net zo als jullie dat vinden van die pilletjes. Kinder vitaminen kin je inderdaad niet te veel van geven zolang je uiteraard wel de goeie dosis geeft.
Gr patries
(24-4-2009).
Ik heb nergens geschreven dat ik het onzin vond, Ik heb alleen gevraagd waarom jullie het gaven en hoe ik er tegen aan kijk dat is iets anders als onzin
Liefs Michelle
oke verkeerd begrepen dan.
Gr patries
(24-4-2009).