Weer ziek helaas

Hoi,

Vannacht de hele nacht opgezeten. Onze dame had het verschrikkelijk benauwd. In eerst instantie dachten we aan kroep. Ha post ook dus stomen maar. maar daar werd ze zo niet nog benauwder van. Dus weer gebeld. Er kwam wel een ha kijken was in de buurt. Binnen 10 minuten inderdaad een ha aan de deur. Hij kijken en luisteren. geen gepiep in de longen maar wel benauwd en schor ze had bijna geen stem. Tja zij hij ik weet zo niet. Of we wisten dat d’r amandelen wel erg groot waren. Zou onstoken kunnen zijn. ( dacht ondertussen is dat nou een ha.) Maar goed. Omdat hij zelf geen diagnose wilde(durfde volgens mij) te stellen (vanwegge d’r achtergrond had ik het idee) Naar het zkh maar. Gelukkig onze eigen ka had dienst. Ze heeft een hoge luchtwegonstekking die aan het uigroeien is naar een keelonsteking. Dus haar keel zit een beetje dicht vandaar dat ze benauwd is. Ze heeft een drankje gekregen die langzaam door de keel zakt en daardoor te plekke beter zijn werk kan doen. Moet ze drie dagen drie maal daags innemen en dan moet het vanzelf overgaan uitzieken. En dat van die keelamandelen is inderdaad waar en waarschijnelijk ook vergroote neusamandelen maar ka zei dat dat wel in het najaar opnieuw bekeken kan worden. Dus we zijn nog niet uit het zkh circuit helaas.

Nou moest het weer even kwijt.
afgelopen weken waren zo positief ze is zindelijk, ze slaapt in een junior bed ineens is eindelijk weer eens eczeem vrij en het gaat vrij goed met het obstipatieprobleem .
Maar schijnbaar moet dat weer gestraft worden of zo althans zo voelt het.
Hoop voor haar dat ze wel van het weekend bij haar nichtjes kan logeren. Ze kijkt er al twee weken naar uit.
Maar ik blijf positief en mijn broertje is geen watje en trekt zich niet zo zwaar aan al het gedoe met medicijnen enzv. hoort erbij zegt ie dan (heeft netzo als ik zware astma en weet met medicijnen gebruik luchtig om te gaan). Komen we ook wel weer overheen zegt ie dan altijd. maar soms zakt de moed mij in de schoenen eerlijk gezegt. Ze zijn nog zo klein he en ik vind dat het weer even genoeg is geweest.
Maar nu ik het weer even van me af heb geschreven lucht het weer op en kan ik er weer met nieuwe moed tegen aan .

Bedankt weer voor een klein plekje om het even kwijt te kunnen aan anderen dan familie en directe vrienden.

groetjes

lon106

Alle beterschap met de kleine meid!

Hou er rekening mee dat ze een terugslag in zindelijkheid kan krijgen. Dat schijnt vrij gangbaar te zijn bij bijv. ziek zijn als ze net zindelijk zijn.

Groetekes, Sje

Klein pelkje?! Al neem je het hele forum in, als jij je verhaal maar kwijt bent! Van tegenslagen wordt je zelf ook moe van. Vaak is het zo dat je twee stappen (voorzichtig) vooruit gaat en er dan weer eentje terug moet vanwege een volgende tegenslag. Kan me heel goed voorstellen dat je er af en toe helemaal doorheen zit. Je hart even luchten op Ikkeben is dan erg fijn! Als meedere schouders dezelfde last dragen, scheelt het weer een stuk voor jullie!

Succes, ik hoop dat het snel beter gaat en je weer voorzichtjes een stapje vooruit kan maken!

Ja zeker meid schrijf het maar lekker van je af! Na regen komt zonneschijn en ik hoop echt dat die zonneschijn snel het licht over jullie zou laten stralen. Goed van je dat je toch positief blijft ondanks de tegenslagen ook al is dat vaak moeilijk. Veel beterschap voor de kleine meid!groetjes Chantal

Chantal

Ach gut, hopenlijk komt er gauw letterlijk en figuurlijk weer wat zonneschijn. Sterkte

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoop dat ze snel weer beter is!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Hoe is het nu?

Groetekes, Sje

Hoi,

Ze heeft geen koorst erbij gekregen. gelukkig. Het drankje lijkt zijn werk te doen. ze is minder benauwd en schor. Ze is wel moeier dan anders en dat geeft even wat gedragsproblemen. Ze wordt namelijk eerst heel druk voordat ze echt zo moe is dat ze hangerig word. Maar dat ze moeier is vind ik logisch. Wel zijn de nachten moeilijk ze wordt toch wel een paar keer wakker en moet dan tot net niet toe overgeven hoesten maar als dat weer over is slaapt ze zo weer.
Drankje was even een probleem smaakt naar aardbei en als ze iets niet lust is het aardbeien ( ik weet ik heb wat dat betrefd een raar kind). Maar nu opgelost met apotheek bleek namelijk ook in bananensmaak te zijn. Dus heel lief hebben ze iemand naar een andere stad laten rijden om dat op te halen zodat ik diezelfde dag nog kon overgaan op bananensmaak.
Maar ze lijkt langzaam aan weer wat beter te worden. Moeten vanmiddag terug naar ka om het te laten controleren.
En zoals ze nu is gaat ze iets eerder naar bed s’middag slaapt ze wat langer en kan ze toch naar mijn broer. Die heeft zoiets van gaat het niet dan is ze ook zo weer thuis.

Groetjes

lon106

OOOOO das al positiever, ook een erg lieve reactie van je broer. Succes met je meiske!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Fijn dat het de goede kant op gaat.

Groetekes, Sje

fijn dat het de goede kant opgaaat

beterschap verder

wat fijn voor jullie !
dat t aan de betere hand is.

beterschap !

liefs,