Weer werken

7,5week na de geboorte van de meiden ben ik weer aan het werk gegaan.
1,5jaar daarna ben ik gestopt met werken, want ik wilde thuis zijn voor de meiden en niet afhankelijk hoeven te zijn van mijn schoonouders die kwamen oppassen.

Door heel wat gebeurtenissen hier thuis heb ik besloten om weer te gaan werken.
Ik heb er ook super veel zin in, ben aan het solliciteren en ben super positief!!!

Het eerste sollicitatiegesprek heb ik al achter de rug en heb er een goed gevoel over. Meneer zou mij maandag meer laten weten en mompelde daar achteraan ‘voor een afspraak of zo’. Dus voor mijn gevoel kan ik daar aan de slag.
Vacature: 15-32uur per week voor 6maanden op de vijverafdeling van een dierenspeciaalzaak.

Ik zou misschien bij TNT kunnen gaan werken, daarover zal ik maandag ook meer weten denk ik, gesprek moet nog komen. Meneeer/leidinggevende had mij die baan aangeboden maar moest nog overleggen.
Vacature zou goed zijn voor 6uur per dag. Weet niet of dat voor 5 of 6 dagen per week is.

Ik ben bij mijn laatste werkgever geweest. Hij zou me graag terug willen maar heeft voldoende personeel. Alleen is hij niet zo tevreden over zijn personeel dus; wie weet wat daar uit komt.
Vacature goed voor 10-20uur per week.

Van de week mijn CV doorgestuurd naar het CWI die op hun beurd mijn CV doorgestuurd hebben naar een tennisvereniging.
Het gaat om 3 vacatures van 1x30uur en 2x 38uur voor 6maanden in de kantine van de vereniging.
Vandaag even met het CWI gebeld en die beste man kon mij vertellen dat ik 1 van de 5 mensen ben die uitgenodigd worden voor een gesprek. Morgen zal ik hierover gebeld worden door de vereniging.
Grote kans dus dat ik die baan krijg. Ik heb de ervaring die ze vragen, ik heb een cursus gehad die niet veel mensen in de horeca hebben en ik ben super gemotiveerd en super enthousiast. Het lijkt mij dan ook een super baan!

Mijn gevoel zegt: ik zit dadelijk met 3 banen waar ik uit mag/kan kiezen (arrogant? haha, nee super positief)
Mijn voorkeur gaat uit naar de baan in de kantine. Ik kan daar mooi wat uurtjes werken, is redelijk dicht bij huis (in dezelfde stad) en ik zit dan in de horeca wat mij altijd goed bevallen is.

Eindelijk zie ik weer wat positiefs na alle ellende die we hebben gehad en nog hebben…ik heb in iedergeval hoop :smiley:

Klinkt goed joh enne inderdaad beter een hoop keuze dan bidden en smeken

Groetjes,

Michèle

Wauw, dat klinkt inderdaad heel goed! Dat levert je vast wel iets op, hopelijk de baan die je graag wilt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wauw, wat een luxe vogel ben jij zeg, dat je kunt KIEZEN uit allemaal leuke banen! Ik ga voor je duimen dat je de baan in de kantine krijgt, omdat je die het liefste wilt! Maar waar blijven de meisjes dan? Want 38 uur, poeh meid, dat is best pittig! Ik ga voor je duimen dat je wordt gekozen enne…goed dat je zo positief bent, daarmee ben je al op de helft van de baan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

De meiden blijven thuis bij pappa :smiley:

Mijn vriend zal hoogstwaarschijnlijk niet meer fulltime buitenshuis gaan werken. Hij heeft erg veel last van zijn rug en momenteel mag hij niet eens autorijden (hij is vrachtwagenschauffeur van beroep en we hebben een eigen koeriersdienst, dus autorijden is de hoofdtaak van het werk)
Hij krijgt slaappillen nadat hij begin deze maand aan onze voordeur bedreigd is met een pistool (later bleek het een gasalarmpistool te zijn) en sinds dien erg slecht slaapt.

Dus hij blijft thuis werken en ik ga buitenshuis werken (moet ook wel want er zijn de laatste tijd zoveel problemen, die kan hij niet oplossen als hij buitenshuis werkt).
Als er dingen zijn die hij buitenshuis moet doen en de kinderen niet mee kan nemen, dan kunnen ze altijd bij mijn ouders of schoonouders terecht.

En ik heb er zin in, ben helemaal happy dat ik weer kan gaan werken, dat ik weer eigen geld verdien, we wat extra’s zullen hebben en zit nu ook weer wat beter in mijn vel.

Wat een mazzel dat je mag kiezen uit banen…
Ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt die je graag wilt…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat spannend dat je weer gaat werken. Heel veel succes met solliciteren en ik hoop dat je snel ergens aangenomen wordt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Jolan, wat een heftig verhaal, van dat pistool. Pfoe. Maar dan snap ik het hoor! Dan zijn de meisjes gewoon bij papa! Succes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja dat is zeker heftig rainbow. Te bedenken dat de meiden in de woonkamer rond liepen op dat moment.
Normaal gesproken had ik die jongen binnen gelaten, maar had er geen zin in en ben zo onbeschoft geweest om ze buiten te laten staan. Achteraf een groot geluk!

Misschien een luxe dat je kunt kiezen uit zoveel vacatures maar jij doet er tenminste ook je best voor. Zouden een hoop mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. Als je wilt is er ook echt wel werk te krijgen toch?!
Heel veel succes, het is je gegund!

Groetjes Bianca

Hoi hoi,

ook ik hoop dat je de baan van je keuze kunt krijgen! Zo te horen hebben jullie dat gewoon verdiend!!! Al die ellende die jullie al hebben meegemaakt met de bus en zo en dan nu weer met dat pistool… gatver!! Hopen dat er betere tijden aanbreken, ik gun het jullie van harte!!! Successsss!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie