Weer werken

Morgen ga ik na 18 weken (16 weken + 2 weken vakantie) weer aan het werk. En ik moet zeggen (weet niet of het mag) ik heb er heel veel zin in. Ik ben helemaal gek op mijn meisje hoor, maar na 18 weken A-team en Pokemon, keukenkastjes soppen en eigenlijk te veel geld uit geven heb ik ook wel zin om me weer op de dag onder de volwassenen te begeven.

Ik zal waarschijnlijk wel helemaal gaar zijn morgen, en ik weet niet hoe veel er van werken komt omdat iedereen wil weten hoe of wat en wanneer en zo.
Ik zal alleen even moeten wennen aan het niet meer kunnen gaan slapen na de ochtendfles. Nu kan ik nog even terug omdat Morgan ochtend slaper is. Maar goed ik hoop voor pappa dat ze weer gaat slapen anders mag hij als nog vroeg op. Morgen is ook zijn eerste pappa dag. En hij heeft het tot nu toe allemaal heel goed gedaan alleen nu moet ie alleen. Ach als het moet is mamma telefonisch bereikbaar, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik ben alleen heel benieuwd wat ze aan heeft als ik thuis kom want hij heeft soms een beetje moeite met te weten welke maat ze nu heeft, maar hij wil zelf haar kleren uitzoeken morgen. Ach we zien het wel, ze heeft genoeg roze jurken.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hi Michele,

hoe is je eerste werkdag geweest??

Alsof ik niet weggeweest was. Echt ik werd weer bestookt met vragen door iedereen dat ik dacht hoe hebben jullie het in vredesnaam gedaan toen ik er niet was ha ha ha. Maar de eerste week zit er weer bijna op. Ben ook weer meteen bezig verkouden te worden, althans ik heb een dikke keel. Lang leven de kantoor airco. En het is best vermoeiend hoor als de kleine nog niet doorslaapt, maar ook wel weer heel erg leuk en heel erg dankbaar. Zeker als je this komt en de kleine meid ook echt blij is je te zien.

Groetjes,

Michèle

ja leuk is dat hè?
Als ik de kleine nu op ga halen van het KDV en ze ziet me gaat ze helemaal hard lachen. Dat doet je weer extra goed dan.

Hier is ook de griep toegeslagen. Ga zo lekker naar huis, weekend vieren!!

Ja ik breng op di, wo en vr en hal op do. Pappa doet het andersom dus ik zie haar thuis pas dus soms is ze heel moe en dan leg ik haar maar eerst even in bed Dan is ze daarna nog blijer me te zien…

En ik ga ook afsluiten hier. Ik heb de laptop weer mee naar huis. Echt er is niks veranderd hier.

Groetjes,

Michèle