Weer werken na een jaar

Hallo, ik heb een vraag…
Ik ben nu een jaar huismoeder geweest, maar ga vanaf volgende week 20 uur werken… Elke dag van 9 tot 1 en nu slaapt Noa nog uit tot 9 uur 's morgens, maar dat moet ik vanaf volgende week gaan veranderen…
Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen? Want ik moet nu een nieuw ritme gaan vinden… :S

Groetjes

Nicole & Noa

hier hetzelfde probleem.

vanaf morgen zit mijn zwangerschapsverlof er weer op en moet ik weer aan het werk. lieke is ook een lang slaapertje, en morgen wordt ze om 7.30 uur opgehaald door mijn schoonmoeder. we zien wel hoe het gaat.

ik verwacht dat ze dan om 9.00uur moe wordt en dan kan ze slapen tot weer 11.00uur

lieke is een stuk jonger als noa maar ach maar kijken hoe het gaat

groetjes gytha

Ja ik moet echt weer ff dat ritme zien te vinden…

Ik denk dat ik haar om 7 uur wakker maak, wassen & aankleden, half 8 pap geven en om 8 uur naar kinderopvang breng…
Maar ben benieuwd hoe dat gaat… Kleine slaapdoos dat ze is!! Maja alles went (hoop ik…)

Jij succes morgen met je eerste werkdag!!!

Nicole & Noa

Hoi Nicole, het is even het ritme vinden en dan na een week weet je niet meer beter. Waarschijnlijk moet jij meer wennen dan je meissie hoor.

Heel veel succes volgende week!
Groetjes Maaike

Hey,

Ik ben nu na een jaar en half ook terug 2 maanden aan het werk.
Mijn dochter moet ook s’ morgends wakker gemaakt worden, en ind ze is dan bij de onthaalmoeder rond 9 uur moe, maar zij heeft hier zelf haar ritme in gevonden en doet dit echt goed.
Je moet ook best aan je kindje laten voelen dat gaan werken niet erg is en dat je dat als mama graag doet en ze kennen het rap hoor

Groetjes Nele