Weer wakker snachts, 4 maanden

Hoi Allemaal,
ik lees al af en toe wat op deze site en zit met een vraag. Mijn zoon van nu net 4 maanden sliep vanaf 10 weken door (van 20:00-8:00). Nu sinds een paar weken wordt hij 's nachts weer wakker wat wij proberen te rekken met een speentje. Om half 6 schreeuwt hij het dan toch uit dat hij honger heeft en drinkt hij zijn flesje leeg. Zijn ritme is nu als volgt:
5:30 180/6
10:30 180/6
14:30 180/6
19:00 180/6
22:30 180/6 (met rijstebloem)
Mij is het spoor nu echt bijster… Hij drinkt echt super veel en goed dus volgens mij kan hij om 3 uur echt geen honger hebben. De rijstebloem geven wij de laatste paar nachten en dan redt hij het tot 4 uur.
Heeft iemand tips?

Hij zit middenin een sprong. Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

Yep, de vier-maandensprong. Dan kunnen ze helemaal van slag zijn, komt vanzelf weer goed als de sprong voorbij is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Bedankt voor de Tips, ben maar even in het boek gedoken en dacht zelf ook wel aan een sprongetje. Dit duurt nu alleen al 5 weken. Zou toch eens over moeten zijn… Even afwachten waarschijnlijk.
gr.

Succes met wachten, zo jong gaan ze bijna van de ene sprong in de andere, dat het net lijkt alsof ze continu in een sprong zitten.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

waarom geen 210/7 schepjes?
misschien net nodig om de nacht door te komen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”