Ik word er een beetje gefrustreerd van. Eva plaste een tijdje prima op het potje en dat beloonden we met stickers en een cadeautje toen ze er 20 had. Ze heeft er nu alweer bijna 20, maar de stickers interesseren haar niet meer. Ze zegt soms dat ze moet plassen en gaat dan op het potje, maar het lukt niet meer. Ze heeft vanochtend de hele ochtend in haar blote bips gelopen met haar prinsessenjurk aan, maar niks gedaan. De hele ochtend niet! Nu ze slaapt, heeft ze een luier aan en ik weet 100% zeker dat ze die volplast en poept. Gisteren maar liefst 4x gepoept! Het lukt allemaal niet goed meer.
Gisteren plaste ze in de tuin en bleek ze ook gepoept te hebben. Ik vond het enorm vies om die onderbroek leeg te storten (haha) boven de wc en daarna af te spoelen! Ze is al zo groot. Ze poepte 4x in haar luier en geeft to-taal niet aan dat ze poept. Ze lijkt het zelfs op te sparen tot het moment dat die luier aan is en ja, dat is best vaak nog. Want ik ga zo echt nog niet naar de winkel, ze heeft veel te vaak ongelukjes nog en het kan haar geen moer schelen lijkt het wel. Wat moet ik hier nu mee?
Ik heb de tip van Miniboy geprobeerd, dus een onderbroekje aan en daar overheen een luierbroekje toen we naar de IKEA gingen. Zei ze dat ze moest plassen, dus ik vond dat al stoer en nam haar mee. Onderbroekje kliedernat. Ze had gewoon geplast. Ze laat alles gewoon nog lopen! Vervelend, want het ging best ok. En nu ik weet dat er al zoveel kindjes hier zindelijk zijn, vind ik het extra vervelend eigenlijk…Ik weet ook niet goed hoe ik het aan moet pakken nu? We gaan nog op vakantie en dan wordt het denk ik helemaal niks?
Groetjes Rainbow, trotse mama