Weer terug

He allemaal
Hoe gaat het allemaal met jullie? Kennen jullie mij nog?Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Heb het afgelopen tijd super druk gehad met vanalles en nog wat. Maar ja dat is natuurlijk geen excuus om niks meer van me te laten horen. Sorry. We zijn heel veel in en om het huis aan de slag geweest. Nou, ik hoop dat het goed met jullie allemaal gaat
Groetjes Chantal

Chantal

Welkom terug
En weer veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

tuurlijk kennen we je nog meid!
Fijn dat je er weer bent

welkom terug

groetjes gytha

Zag je reactie bij een ander topic staan en vroeg mij al af of alles goed met jullie is. Het is wel een tijdje geleden dat je wat van je had laten horen, maar je bent altijd welkom hoor!

Hoe gaat het met jullie? Druk in het huis lees ik? Wel tijd nemen voor ontspanning hoor!!

welkom terug meid!!

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

He allemaal
Hier gaat het nu redelijk. Paar problemen met Nina zie topic (peuter). Morgen moet ik naar het ziekenhuis om haar hartje te laten controleren. Hoop dat ik positief nieuws krijg. De voor en achtertuin is nu af. Maar binnenshuis moet ook nog veel gebeuren. De ontspanning is op sommige dagen ver te zoeken maar ja hopelijk komt het allemaal snel weer goed. Fijn dat ik nog welkom ben kom nu weer ikkebennen. groetjes chantal

Chantal