Weer terug van weg geweest!

Zo we zijn er weer, super lekker gehad, heerlijk wezen zwemmen, (jordy durft zelf te drijven en van de kant het water in te springen) naar aardbeienland geweest, heerlijk uit eten geweest, kids natuurlijk naar pepeteve (als ik dat goed schrijf) gekeken vonden het geweldig enz enz, mooi weer gehad een mens kan zich niks beters wensen… hihihi…

Tries

Liefs Tries

Jee, zo’n midweek vliegt wel voorbij hè?
Maar WELKOM BACK!!!
Gezellig dat je er weer bent!
En ja, PepeTeve (of hoe je het ook schrijft, hihi) vond Stephan ook helemaal te gek.
Ze doen het ook erg leuk moet ik zeggen.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad (en man en kids ook). Daar kan je echt even van opknappen hè?

Groetjes, mamma van Stephan

We zijn naar meerdal geweest, noord limburg…

een midweek inderdaad, heerlijk beetje bijgekomen, wel kort en toch heerlijk weer thuis te zijn gek is dat eigelijk, als je dan naar huis mot wil je ook graag, zou je nou 2 weken op vakantie gaan heb je dat niet dan echt pas die dag voor je naar huis gaat dat je dan ook echt wilt… maar goed was ff lekker

Tries

Ps wel op zoek naar een goedkopere vakantie hihihi iemand nog ideeen voor volgend jaar? hahaha

Liefs Tries

Welkom terug!!

Fijn dat je het zo fijn hebt gehad. Kun je er weer een jaartje tegenaan, denk je?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi Armanda, maakt niet zo veel uit eigelijk heb eigelijk nog geen idee wat we willen, eigelijk wil ik wl een keer vliegen met de kids en ook weer niet, hou me voor alles open zeg maar hahaha

maar ik vind 60 euro per nacht nog best veel. is toch 420 euro voor een week, we zaten nu voor 4 dagen voor 271 euro oke daar zit dan niks bij, wil ik overgens toch niet wil nooit afhankelijk zijn, omdat er voor betaalt is… maar alles is gewoon zo aso duur!!! dat de lol er bijna vanaf is… nou ben ik op zich helemaal geen type wat erg op de centen zit, maar poeeheeee ga ff wat drinken! 10 euro is bijna niks…

Tries

Liefs Tries

Volgens mij moet het goedkoper kunnen hoor!
O.a. in Hongarije.
Daar kan je vaak van particulieren een heel mooi vakantiehuis huren. Vaak nog in de buurt van iets leuks, dus niet altijd erg afgelegen ofzo.

Joepie welkom terug ! Maar wat is nou die pepe teve ?

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Tries,

www.vakantiehongarije.nl

De beheerder van deze site verhuurt dus 3 vakantie huizen in Orfu in Hongarije.
De prijzen zijn vanaf 185 euro per week.
Wij zijn dus in Orfu én omgeving geweest (toen we vorige maand in Hongarije waren) en ik kan het je zéér aanraden! (de omgeving in ieder geval, die huizen dat weet ik natuurlijk alleen van de site).
Wie weet heb je er wat aan?

Astrid,

Pepeteve is de naam van een paar mensen die verkleed zijn en een verhaal vertellen en daarbij liedjes zingen.
Ze zijn twee keer per dag (of was het nou vaker??) op tv te zien in de bungalows en ze treden dan ook nog eens in het écht op.
Da’s natuurlijk helemaal super omdat de kids ze eerst nog op tv gezien hebben!

Hè gatsie, nou zit ik weer te antwoorden voor Tries (lijk wel zo’n “betweter” )
Sorry Tries!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 23:13:38

geeft niks meis…

ik ben niet zo vlot hahahaha

maar het klopt helemaal, ik ga nu ff slapen morgen weer een dag… hhhahaha

Tries

Liefs Tries

happy home verhuurt huisjes, het zijn prive huisjes, wij zijn bv in tjechie geweest, een huis in the middle of nowhere, giga lachen, verdwaalt en alles. toen we aankwamen kregen we eigen gebrouwen bier en een borrel, op zijn kop naar bed.
maar daar zitten heel voordelig huisjes bij.
je kunt ze op internet vinden. en ze zitten op veel locaties.
je hebt er dus heel verschillende huisjes, maar je kunt zoeken op wat je wilt. bij ons was er alles compleet, maar wel ouwerwets. je moet geen standaard verwachten, maar dat maakt het ook weer heel leuk.

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

ohhh oke Armandak, dat had ik niet begrepen… ik ga eens op zoek… bedankt voor alle tips

Tries

Liefs Tries