Weer terug van het ziekenhuis

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, en nu blijkt dat hij iets te grote neus poliepen heeft, en dat is wel normaal bij baby’s (grote poliepen dat trekt dus bij) maar rico net iets TE groot.
hij wilde het afwachten tot anderhalf jaar.
wat de reflux betreft gaan ze opereren als het met 1 jaar nog niet over is (omdat het erger aan het worden is)
en kwa de pepti,
nog geen opname gepland, alleen de machtiging is naar september ipv juli gegaan en over 6 weken moeten we weer terug om te kijken hoe of wat.
heel fijn die gratis voeding maar ik had gehoopt dat hij gewoon weer normale opvolgmelk mocht maar helaas.
verder is hij 8, 7 kilo, en 70 cm zoals zij gemeten hebben (ik heb m laatst 74 tot 76 cm gemeten maar hij lag nu niet helemaal gestrekt)

het is dus WEEEEEEEEER afwachten…
we worden er langzamerhand een beetje moe van maar ja

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Balen zeg, en pfffff operatie met een jaar zit je ook niet echt op te wachten maar aan de andere kant als hij er dan van af is.
Mag je nog steeeds geen andere producten gebruiken nu?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ga vis proberen
tomaat sinaasappel en aardbei laten we nog staan.
en nee zit er niet op te wachten maar hij zei dat t nu beter had moeten gaan ipv dat t erger en erger wordt

Dit is voor het ventje ook niets als hij er dan mee geholpen is, dan maar ff shit maar als je een blijer mannetje er voor terug krijgt is ook wat waard, kereltje weet niet wat hem overkomt straks als hij geen pijn meer heeft, want gegarandeert dat hij dat nog heeft maar intussen aan gewend waarschijnlijk. Wordt hij nog vrolijker

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja met een jaar moet alles volgroeid zijn en zo, Wel balen hoor, maar er is gelukkig wel wat aan te doen al had je liever een ander antwoord gekregen natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

quote:
nog geen opname gepland, alleen de machtiging is naar september ipv juli gegaan

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Wat bedoel je daarmee?

Balen dat je alsnog moet afwachten nu Inge. En ik hoop zo dat die operatie niet nodig zal blijken te zijn! Als het wel nodig is, nou ja…dan krijg je er een supergezond en nog vrolijker kereltje voor terug. Hopelijk zal het achteraf alle stress van een operatie waard blijken te zijn.

Ben benieuwd hoe Rico op de vis gaat reageren!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

over de pepti, Sorgente had een machtiging gegeven tot Juli.
De KA zei vandaag: daar ben ik het niet mee eens, je moet hier zeker tot en met september mee doorgaan.
dus vandaar dat die machtiging nu tot september gaat zeg maar…alleen moet ie dat nog even regelen maar dat is geen probleem.

En idd.
de rede vanwaar hije en jaar noemt is idd wat jij zei michele, maar ook omdat hij dan waarschijnlijk en rechtop kan zitten en kan lopen en dat het dan wat meer in evenwicht is. maar goed hij hoopte dat dit alles niet nodig is…en ik ja…pff ik ben beetje moe onderhand van het denken hierover

Inge: mag hij dan wel nu brood eten? Zou wel fijn zijn…

Liefs

Ik snap 'm Inge, van die machtiging. Snap ook dat je moe bent inmiddels. Gaat je niet in je kouwe kleren zitten, je kindje ziek. Ik word al beroerd als Erik verkouden is bij wijze van, dus als je zolang aan het tobben bent met de gezondheid van je kleintje is het helemaal een drama kan ik me voorstellen. Helemaal als het misschien uitmondt in een operatie uiteindelijk. Ik duim heeel hard van niet!

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Groetjes!

Ach die arme kleine man. Kan me voorstellen dat je er inmiddels moe van wordt, van dat heen en weer gedoe in die medische molen. Alle liefs en sterkte.

Groetekes, Sje

dankjewel iedereen.
tja we moeten er wel doorheen komen.
hij is zooo’n lieverdje en zo mooi! ik ben gewoon bang dat als ze dadelijk gaan opereren hij er slecht uitkomt ofzo
ik wil dat allemaal helemaal niet.
maarja ik heb wel vertrouwen in zijn arts want hij had ook een flut dokter kunnen zijn en zeggen; ach we nemen m nu op en opereren nu.
hij wil echt gewoon afwachten tot het jaar, en als ie dan nog spuugt kan het goed zijn dat hij zegt (als hij nog NIET loopt) van: wachten nog wel even af want als hij staat en loopt kan het ook minder worden"
liever zo’n arts dan iemand die meteen het ergste gaat doen wat er maar kan gebeuren.

verder zei hij ook al van: we hebben nu alle stappen al doornomen die we hadden KUNNEN doen als het allemaal niet helpt…"
en ook zn medicatie is nu verhoogd van 1,7 naar 2,2 ml 4x daags

• moet ik het nu een half uur/3 kwartier VOOR het eten doen ipv 1 minuut ervoor zoals ik altijd deed.
    hopelijk helpt dit wel…

jeetje zeg, wat moeilijk allemaal. zeker voor zo’n klein mannetje natuurlijk maar ook zeker voor jezelf!! wel fijn dat je een arts hebt waar je vertrouwen in hebt, dat scheelt toch wel, al is het misschien maar een beetje. ook ik zal keihard duimen dat t allemaal goed komt en dat er hopelijk geen operatie nodig blijkt te zijn!!!

heel veel succes en sterkte!!

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

de arts denkt dat rico er zelf nog weinig last avn heeft door zn medicatie en hij groeit goed, zn luchtwegen zijn goed enz enz enz.
maar voor ons is het stressen vooral…omdat we weten dat als dit niet verbeterd en ze niet zouden opereren op den duujr rico er zelf ook last van kan krijgen.
vandaar dus… alleen ja…het is dus even afwachten.
ben allang blij dat we weten dat de klachten van reflux afkomen alles wat hij had, tja het beestje moet een naam hebben he…ik bedoel dan kun je je ook op 1 ding richten ipv uitzoeken tot en met, en hem misschien kunnen helpen

dat is zo. het is inderdaad beter dan maar blijven zoeken wat er aan de hand is. neemt niet weg dat t behoorlijk slopend is allemaal. wel fijn dat je weet dat Rico er weinig last van heeft.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja daarom…
ja rico is nu al 2 dagen wat lastig,
gisteren dentinox gebruikt wantr volgens mij komt er weer een tandje aan linksbovenste voortand zie wat wits tgen het tandvlees dus dat kan m goed irriteren ofzo.