Weer terug in de familie

na 22 jaar vermist te zijn geweest is de neef van mijn man weer terug gevonden!!!
gister kregen we na een zeer lange zoektocht het verlossende telefoontje
hij was 7 jaar toen hij verdween maar nu dan eindelijk weer terug, hij had geen idee wie hij was of waar hij vandaan kwam omdat zijn papieren vervalst waren na zijn verdwijning, kent ook zijn vadertaal niet dus het is lastig te comuniceren maar het belangrijkste is dat we nu weten dat hij nog leeft en binnekort overkomt naar zijn geboorteland.
fantastisch nieuws voor de familie !!!

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Oh wat geweldig. Maar eh als ik vragen mag hoe is hij verdwenen?? Maar heel fijn voor de familie zeg.

Groetjes,

Michèle

zijn vader is omgekomen omdat hij bepaalde politieke meningen had zijn moeder is om die reden opgepakt en hem hebben ze toen meegenomen.
het land zat toen nog onder het servisch regime

Wat een goed nieuws!

Groetekes, Sje

Jeetje heftig zeg. En zo dichtbij ook. Maar wat nu?? Want hij is natuurlijk compleet vervreemd van iedereen en hoe hebben ze hem gevonden? Sorry ben misschien een nieuwsgierig.

Groetjes,

Michèle

Jemig, wat een verhaal. Goed nieuws!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ja indd hij herrinnerd zich niks van de familie maar ook hij is dolgelukkig ondanks dat hij zijn vader nooit zal leren kennen en dat hij zijn eigen taal niet kent
maar hij krijgt nu heel wat familie terug en ook nog een groot lap grond die hij geerfd heeft. hij was zelf ook heel lang op zoek naar zijn achtergrond maar ja je komt niet ver als je onder de verkeerde naam zoekt, de hele familie was al jaren bezig om hem te vinden met name via het internet maar uiteindelijk is hij met toeval gevonden via een oude buurman hij vertelde over een vriend van hem uit dat land enzo kwamen we erachter dat het weleens dezelfde kon zijn dus een zwager er gelijk heen en ja hoor het was hem

ik begrijp hoe ze zich allemaal voelen want dit heb ik zelf meegemaakt met de zoektocht naar mijn vader en zus en broer alleen was er toen geen taalbariere en de reden van het geen contact hebben lag natuurlijk anders maar denk dat het gevoelsmatig toch wel overeen komt

Wat een heftig verhaal. Echt fijn dat hij weer terecht is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik ken het met mijn vader wel een beetje. Ik heb hem pas echt leren kennen toen ik 8 jaar was en we merken nu zeker met Morgan hoeveel we gemist hebben van elkaar.

En ook fijn dat ik wel meteen wat op kan bouwen ook. Al is het wel lastig met de taal. Maar misschien komt dat weer snel terug.

Groetjes,

Michèle

fijn dat hij terecht is

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wat een fijn nieuws

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Joh, wat een nieuws! Echt geweldig!

Joh, wat een nieuws! Echt geweldig!

Oh wat een goed nieuws!