Weer spruw?

Mirte heeft 14 dagen geleden spruw gehad en heb ik behandeld met dactarin.
Ook heb ik dit na de genezing nog 2 dagen doorbehandeld zoals op de bijsluiter stond.
Nu zie ik vanmorgen weer een wit stipje op haar tong en kaak. KAn het er ook niet af poesten met een gaasje.
Zou dit weer spruw zijn? Ongelooflijk en ik maar ieder dag flessen koken heeft dus ook geen nut tegen spruw.
Ik heb nog dactarin zou ik haar weer ermee moeten behandelen?

groetjes gytha

Even kijken hoe lang dat goedje houdbaar is, en dan weer een paar dagen gebruiken ja, zo heb ik het tenminste wel gedaan… Ik was ook zo blij dat we er vanaf waren, en een paar dagen later kwam het weer terug Maar nu al weken niks meer te zien gelukkig!

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ik denk dat je langer door had moeten behandelen. Gewoon weer beginnen met die Daktarin. Als het goed is is die na openen een maand bruikbaar. Even checken op de bijsluiter.

Je moet 4-5 dagen doorbehandelen als de infectie over lijkt. Ik denk dat nu niet alle schimmelsporen vernietigd zijn geweest.

Groetekes, Sje

sje,

hier op mijn tube staat 2 dagen na genzezing doorbehandelen ik vondt dit al vrij kort.
ga straks maar weer meteen beginnen voordat het morgen weer erger is.

groetjes gytha

2 dagen is in veel gevallen ook te kort, zeker bij een stevige spruw. Gewoon een dag of 4-5 doorgaan, alles goed uitkoken, geen troostpink geven.

Gaf je nou borstvoeding of flesvoeding?

Bij borstvoeding voor en na elke voeding tepels insmeren met Daktarin en bij elke voeding schone zoogkompressen indien je die gebruikt.

Groetekes, Sje

nee fles voeding en kook al vaanf dag 1 flesjes uit maar dan blijf je het nog niet voor he?

groetjes gytha

aaah ja hier is het ook weer terug, nu ook op haar billen!! Ze had het vorige week, moest het flesje leegmaken van de dokter… netjes gedaan en tada daar is het weer! heel fijn, NOT maar ja…
gewoon weer behandelen, er zit niets aders op.

Groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Gytha, het is inderdaad met uitkoken niet altijd voor te blijven.

Groetekes, Sje