Weer 's nachts voeden

Senna komt sinds een week ongeveer weer 's nachts om voeding rond 4 à 5 uur.
Passen ze dit zelf weer aan naar plusminus 7 uur of moet ik als moeder iets in haar ritme gaan wijzigen?
Ze krijgt altijd haar laatste fles om 20.00 à 20.30, ze heeft ruim een maand op dit ritme gezeten.

Groet Vanessa, mama van Senna

Hoe oud is Senna nu?

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Senna is net 4 maanden geworden 22 maart.

Groet Vanessa

Hallo mamievansenna,

Ik herken dit helemaal…
Mijn baby gaf ik eerst rond 6 uur 's avonds zijn laatste fles en kwam dan rond 4 uur…
Nu geef ik hem rond 23.00 zijn laatste fles en dan komt hij om 7 uur smorgens.
Dus ik denk dat je de laatste fles rond 23.00 23.30 moet geven dan zul je er geen last meer van hebben.

gr. Debora

Hoi Debora,

Ja dat is ook logisch, zo heb ik dat in het begin ook gedaan, maar Senna sliep eigenlijk al meer dan een maand van 20.00 à 20.30 tot 6.30 (maakte ik haar zelfs wakker de meeste keren), nu de laatste week is ze zo vroeg gekomen, rekken tot 6.30 lukt niet, laten huilen tot ze in slaap valt ook niet.
Dus vandaar mijn vraag en als ik kijk naar de voedingen wil ik er wel 5 blijven geven en niet terug gaan naar 6.

Groet Vanessa.

hoi mamievansenna,

Bij mij heeft hij ook een tijd gehad van tussen 4 en half 5 komen maar dan heb ik hem gewoon de fles maar gegeven.
Hij krijgt bij mij om:
7.00 fles
11.00 fles
15.00 fles
19.00 fles
23.00 fles
dus dat zijn er ook 5 op een dag…
Toen hij rond 4 a half 5 kwam snachts heb ik het ritme een beetje aangepast en hem laten slapen tot 11.00 ongeveer heb ook wel een luie baby hoor die heel veel slaapt dus ging makkelijk en zo is hij op dit ritme terecht gekomen.

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!