sorry dames ik weet dat ik nou met zoveel problemen hier kom maar ik word er een beetje gek van!
nou kma ontdekt bij mijn zoontje van 5 maanden gelijk voeding veranderd en overgestapt naar friso allergy care…dat gaat verder goed.
waar ik nou al 2 weken tegenaan loop is weer een heel ander probleem namelijk reflux. ze hebben nooit een ph-meting gedaan bij mijn kleine en ik vind het ontzettend belachelijk dat ik van de ka telefonisch zomaar medicijnen voorgeschreven krijg die niet eens werken.
is dat bij jullie ook zo? werkt dit zo in hemelsnaam?
sinds we gestopt zijn met Zantac (2 weken geleden) zijn we overgegaan naar Omeprazol, soort Losec. maar dit heeft het spuugen gestimuleerd naar mijn idee. ik doe nu al 7 schepjes nutriton door izjn voeding waardoor hij dus krampen krijgt en ook nog eens heel vies poept na elke voeding. spuugen wordt nou met de dag veel meer en hij wil absoluut niet op zijn rug liggen. dus nu loop ik nog steeds met een huilend kind op de arm ik word hier echt radeloos van.
ook slaapt hij nu pas na 45 minuten huilen in zijn bed maar dit vind ik zo sneu ik heb echt het gevoel dat zijn slokdarm nu naar de klote is en dat hij daar erg last van heeft. bedje staat al schuin dus dat helpt ook niet meer.
wat was de behandeling bij jullie kindjes met reflux en werd er bij jullie ewl een test gedaan of kregen jullie ook zomaar telefonisch advies? daar ben ik erg benieuwd naar.