Silvana is vorige week behoorlijk ziek geweest, zoals jullie misschien al hebben gelezen. Ze heeft een aantal keren over moeten geven en had flinke (waterige) diarree. Met en met ging het beter en na de 3e dag was ze wel weer echt beter.
Maar nu hoorde ik haar net even huilen, op een manier die ik niet echt herken, dus ik ga naar boven en bedacht me al; het zal toch niet zo zijn dat ze weer overgegeven heeft. Maar jawel hoor.
Ze was weer helemaal van slag.
Rompertje uitgedaan en daardoor zat er ‘van alles’ in haar haren, dus maar even in bad gezet, vriend erbij geroepen en ondertussen haar bed verschoont.
Wat ik erg gek vind is dat ze eerder vandaag rode vlekjes kreeg met een klein bultje daarin. En nou zijn rode vlekjes nog niet eens zo heel raar, maar wel dat je ze letterlijk ziet groeien en later ook weer ziet verdwijnen.
Zo heeft ze dus aan de linkerkant op haar wang 1 hele grote gehad (+/- 1/3 van haar wang), aan beide kanten naast haar neus, op haar buik en ik zag net dat ze ook op haar rug zitten, deze zullen waarschijnlijk ook weer verdwijnen.
Inmiddels slaapt ze wel al…maar mams maakt zich zorgen.
Ik weet dat op dit tijdstip bijna niemand aanwezig is om raad te geven, dus ik ga eens met de huisartsenpost bellen, misschien dat zij me gerust kunnen stellen.
Nou ik heb gebeld en die man dacht aan een allergische reactie. Ik blijf het vreemd vinden aangezien ze vandaag niks ‘vreemds’ gegeten heeft dus gewoon gegeten en gedronken wat ze normaal ook krijgt.
Ik heb nog even met mijn moeder gebeld voor de zekerheid (daar waren ze blijven slapen en zijn daar geweest tot de middag) en zij vond dat Silvana bleekjes uitzag en vond dat ik een bloedonderzoek moest laten doen.
Even er over nagedacht en ik denk dat dat ook verstandig is, dus maandag maar bellen naar mijn eigen huisarts en een verwijskaart vragen.
Gewijzigd door - Jolan op 30 Aug 2009 01:08:31