Weer overgeven/ diarree

Hallo mama’s
Jullie weten vast nog wel dat Senne in het ziekenhuis heeft gelegen met NORO. Nu is ze sinds gisteren weer aan de diarree en nu net weer alles onder gespuugd.

Weer een virus dus. Alleen diarree zou kunnen komen door de tandjes, ze heeft er nu 1. Maar overgeven hoort daar niet bij! Dus nu iedere 2 a 3 uur fles aanbieden en dan kijken hoe de nacht gaat…

Ben zo bang dat de kleine meid weer naar het ziekenhuis moet…

Groetjes van Sascha en Senne

Hoop dat ze snel opknapt en dat het spugen eenmalig is geweest…
Sterkte en beterschap!

Wat schrik je dan, lijkt me. Houd haar goed in de gaten en telkens kleine beetjes drinken geven. Hopelijk knapt ze snel weer op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

O nee toch, dat is niet te hopen…
Duim aan deze kant hard mee in de hoop dat het virus snel weer verdwijnt!
Sterkte en laat nog even weten hoe het gaat.

Groetjes Carolien

heel veel beterschap, en hopelijk is het al over.
voel gewoon met je mee
niks is zo erg als dat je kindje niet lekker is…

Hoi
Gaat het alweer wat beter?? Neeltje heeft zoals je hier misschien had gelezen ook in het ziekenhuis gelegen toen ze 6 weken was, 4 dagen. Ik was er ook helemaal kapot van dus weet hoe zwaar dat is . Neeltje had toen ook een darmvirus bleek achteraf. Ik hoop dat je kleine snel opknapt!

Lilypie First Birthday tickers

Nou, het begint erop te lijken dat het weer de goede kant op gaat. Ze had vanmorgen goede ontlasting en 150 cc melk op. Ze is op het moment ook zo’n slechte drinker… gisteren 270 cc!!

Kan dat ook te maken hebben met tandjes? Dat ze geen trek hebben? Ze weigert gewoon en gaat dan heel hard liggen grijnzen… donderstraaltje

Gelukkig zit er wel genoeg leven in… maar ik merk dat de schrik van de ziekenhuisopname heel diep zit… zal ook nog wel even duren voordat dat minder is.

Bedankt voor de lieve reacties!

Groetjes van Sascha en Senne