Hallo mama’s,
Vorige week woensdag heb ik voor het eerst in mijn leven gesport in de sportschool. (ik had een dagpas…,dus geen abbonnement…) Na de bevalling van mijn tweede zoon, die inmiddels ruim een jaar is geweest is mijn lichaam toch echt niet meer wat het was. Niks ergs te klagen hoor, maar het is wel anders…Ik heb daar op de vetmeter gestaan.
Vetmeter:
tussen 20-25=ok
tussen 25-30=oei
tussen 35-40=risico
daarboven …
Ik weeg 65-66 kilo en ben 1.72 lang. Mijn vetgehalte was 31!!!AAAAHHHHH
Ik snap hier dus helemaal niets van! Ik dacht dat ik wel ok was, (en dat denk ik nog steeds hoor…) maar dat ding denkt daar dus anders over…hmmmm
Dit houdt dus eigenlijk in dat ik meer vet heb dan spieren…Ik moet dus minder vet eten. Mijn missie is gisteren begonnen. Ik heb bij de supermarkt allerlei soorten verantwoorde snacks in huis gehaald, drink liters water, en na 20.00 wordt er door mij niet meer gegeten…ik denk niet dat ik dit vol ga houden (hihi) We zullen zien.
Mijn vraag aan jullie is nu: Hoe ervaren jullie je lichaam na de bevalling? Waren jullie snel weer op gewicht, of kwam je nooit meer terug op je oude gewicht?? En hoe zijn jullie dan afgevallen?
Groetjes Charon.