Weer naar ka

nou gisteren weer gebeld met het sophia en kaitlyn kan 11 november weer terug komen

het drukken,gaat gelukkig nu wel elke dag maar met tranen in haar ogen komt ze van de wc af,dus mijn moeder gevoel zegt er is nog meer aan de hand…misschien zit ik er naast ,maar waarom heeft ze dan nog zoveel pijn,terwijl dat drankje de ontlasting dunner maakt en als ware zonder persen zegt maar eruit komt

alleen de ka die ze had is weg,vind ik wel jammer die was zo lief namelijk,nu krijgen we een ander,spreek van zich natuurlijk maar hoop dat hij net zo is als zij.

ik houd jullie op de hoogt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ach, da’s ook zielig hoor, als ze met tranen in dr ogen van de wc komt…
En inderdaad een beetje “onverklaarbaar” nu het wel gewoon “dun” is (?)
Ben benieuwd wat de kinderarts zegt op 11 november!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja vind het ook raar hoor,maar zo zielig,je hart breekt gewoon
en daarbij is ze weer moe,zit beetje in de gaten te houden maar als het aan haar leg slaapt ze gewoon weer elke middag,net huilen op school,mama ben zo moe,mag ik meee naar huis pffff erg hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

o dan breek er toch wat in je he .is er niet iets met kaitlyn der darmen een vernauwing of zo .heeft ze kontinu pijn met poepen of gaat het soms wel goed .ik denk iets messchien de darmen nou sterkte met haar

groetjes marielle mama van
10-10-01

ja dat vermoeden heb ik ook,maar werd toen uit gesloten door de ka,omdat kaitlyn het altijd ddagen ophield en als ze ging was het kei hard en was toen ook helemaal beurs en blauw en open gescheurd

dus dit drankje sloeg aan kaitlyn gaat elke dag en alles werd dunner,maar wat madam verborgen houd was dat het nog wel zeer bleef doen,en we kwamen er achter toen we een dag vergeten waren het drankje te geven,toen kwam ze met tranen van de wc,en toen kwam het eruit dat het altijd nog zeer gedaan heeft

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Achhhhhh wat zielig zeg, hopelijk gaan ze dan nu toch eens goed kijken wat er aan de hand is hoor.

o wat erg voor kaitlyn .ik heb ook van de ellendig darmen ik moet veel vezels eten en volkoren en ik mag niet te veel uien en pindakaas eten en geen koolzuurdranken .nou ik hoop dat je 11 november meer te weten komt .dikke knuffels voor je meisie ik weet hoe het voelt

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ahh wat sneu zeg, arm moppie, heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Ach arm meisje
Wat verschrikkelijk zeg voor haar
En voor jou ook natuurlijk want het is heel erg om dat te zien
Hoop dat ze een oorzaak vinden
Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel voor kaitlyn

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hallo
ik weet niet heel je verhaal maar wilde zo ie zo even op dit stukje reageren jimmy mijn zoontje heeft ook erg veel moeite met poepen dit om de reden dat hij te weinig drikt maar wat ik ook doe hij drinkt niet meer…
nu is hij dus zo gewent geraakt aan het fijt dat poepen zeer doet dat hij nu nu het allemaal beter gaat nog met angst en moeite gaat poepen dit omdat hij er zo lang nare ervaringen mee heeft dat het een soort van trauwma geworden is dus mischien dat jou dochter ook erg bang ios voor de pijn en nog aan het idee moet wennen dat het nu makkelijker gaat.
hoop dat je een beetje mijn vehaal begrijpt maar anders hoor ik het wel iig succes en sterkte ermee hoor ik weet hoe sneu het kan zijn…

pauline mama van jimmy

kaitlyn drinkt heel veel ze komt op ruim 1 1/2 ltr per dag

bij kaitlyn doet het alleen zeer als het weer dik geworden is en dat gebeurd als ze het 1 dag ophoud,ze krijgt elke dag een drankje om haar ontlasting dun te houden,maarja madam heeft het wel eens druk en dan gaat ze gewoon niet gevolg andere dag harde ontlasting en dan huilt ze gewoon,maar als ze elke dag gaat dan niet

maar de laatste tijd was het gewoon steeds dik dus huilde ze ervan,maar ze heeft gelukkig geen angst om te gaan omdat het zeer doet

Bianca,Dylan & Kaitlyn