Weer naar het CB geweest

Joël is weer naar het CB geweest vandaag…
Dat het een mollig dingetje is dat wisten we allemaal natuurlijk.

Hij is 7maanden en 3weken, en zit op BIJNA 9.5kilo en was 68CM.
Zijn gewicht zat op de 2streep van boven… dus boven het gemiddelde, en zn lengte liep netjes op de 2e streep van onder… NET onder het gemiddelde.
Als hij zo door groeide (qua lengte) zou hij toch nog 1.80 worden… (al lijkt me dat sterk, want ik ben ook maar 1.54 en Chris is 1.72.
Maar goed, alles kan hè… hahaha

In verhouding met Noah , (die met 15maanden pas 9kilo was) is het een lekker propje :D:D:D:D
En ik ben er trots op Hij voelt zich goed, eet goed, slaapt goed dus… lekker deur goan (zoals we dat op zn twents zeggen)

Liefs, Melanie

Heeeeerlijk toch, zo’n propje! Wat je zegt! Max is ook zo, zoals je weet en ook ik vind het prima. Max is vandaag bij de kinderarts gewogen en gemeten en hij is met 9,5 maand 9,8 kilo (met kleding aan) en 75 cm. Gewicht op het gemiddelde, lengte boven het gemiddelde. Was ook perfect. Ik vind Joël een prachtventje (net als Max hihi) en een baby mag lekker stevig zijn. Ik rol de armpjes van Max vaak tussen mijn handen en dat voelt heerlijk zacht. Maar hihi, Max is dus wel bijna even zwaar als Joël en 7 cm langer, dan is Joël wel een beertje ja, hihi. Lekker deurgoan zo menneke, zoude wij hir in Eindhove zegge!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat een beer! Heerlijk toch!
Lekker zo’n Michelin mannetje!

Lilypie First Birthday tickers

Ooohh heerlijk hè Rainbow :smiley: Die mollige beertjes kun je tenminste eens stevig vastpakken en knuffelen hahahahaha

Liefs, Melanie

haha, grappig om te lezen.
Ik was vorige week op het CB met Chris (5 mnd), hij was 68 cm en iets over de 7 kg, zegt die vrouw ook dat ze Chris mollig vind, maar gewicht zit op schema, lengte boven gemiddeld, dat vond ze dan weer raar… Ach wat maakt het allemaal uit, als ze zich maar goed voelen dan zijn al die andere dingen toch niet belangrijk!

Lfs