Weer naar de gynacoloog geweest (27 wkn)

Vanmiddag weer naar de gyn. geweest voor controle.
Alles was prima enne…we hebben nog eens SUPER duidelijk kunnen zien dat Kaya écht een MEISJE is!
We wisten het natuurlijk al door de preteco, maar zo’n “extra” bevestiging na 8 weken is altijd errug prettig

Ik ben de afgelopen 4 weken drie kilo aangekomen. In totaal nu 5 kilo.
Met Kaya gaat alles prima. Ze ligt nu al weken met haar hoofdje naar beneden (die is vlot ) en ze groeit perfect! Was ie erg tevreden over.

Gelukkig heb ik nu een briefje meegekregen voor Martinair!
Dat wilde hij eerst dus niet
Ik moet wel over 2 weekjes nog terugkomen.
Hij schijnt dat toch prettiger te vinden voordat we naar Amerika gaan.
Ik moet dan meteen (toch nog) voor de rhesusfactor prikken
Eigenlijk had ik begrepen dat dat bij de tweede zwangerschap niet hoefde, maar wel dus.
Nou ja, moet dan maar.
Ow ja, dat heeft dus te maken met het feit dat mijn bloedgroep A-Negatief is.
Peter heeft bloedgroep Positief.
Dan zou mijn lichaam dus anti-stoffen tegen Kaya kunnen aanmaken.

Enige wat ik zelf “minder” vond is dat mijn onderdruk 78 was.
De gyn. en de assistente zijn daar heel tevreden mee Noemen het goed enzo.
Maarre…ik weet zelf dat mijn bloeddruk altijd rond de 62 hooguit 68 onderdruk is.
Dus voor mijn doen is het hoger dan normaal.
Nou ja, niet teveel over piekeren.
We merken het vanzelf wel.
En het is ook maar een “moment opname”

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 30 Aug 2005 19:57:08

Het gaat dus super goed met jou behalve dan die rot klachten met fietsen enzo, heb je toevallig nog gevraagd of het BI zou kunnen zijn?

groetjes Kim, mama van

en

Nee, hij vroeg niet eens hoe het met me ging.
En ik ben er nu toch wel achter dat het ze geen re*t interesseert of je krom loopt van de pijn of niet.
Zolang het met de baby maar goed gaat.
Tsja, dat IS natuurlijk ook het allerbelangrijkste…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ben blij dat het met Kaya goed gaat
En ik kan me voorstellen dat je het fijn vond om te horen dat Kaya toch een echt meisje is
Hoop zelf 12 september te horen dat het toch echt een jongen is haha
Wat ik wel erg slordig vind van de gynacoloog is dat het hem niet intereseerd hoe het met jou is.
Jij draagt Kaya dus is het wel belangrijk hoe jij je voelt toch
En de onderdruk mag toch niet hoger dan 90 zijn?
Nou meid doe het lekker rustig aan en inderdaad niet teveel piekeren want dan kan je bloeddruk ook omhoog vliegen en dat is niet de bedoeling

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ach, misschien interesseert het hem wel, maar hij vroeg er totaal niet naar.
Peter zei al dat hij waarschijnlijk wel weet dat ik het zélf aangeef als er wat is…tsja…
En inderdaad, hoger dan 90 mag je onderdruk niet zijn, maar bij 85 gaan ze vaak al wat “moeilijker” doen

Leuk joh, 12 september weer een echo! Ik hoop dat hij er even goed voor gaat liggen zodat je nogmaals de bevestiging hebt!
Zijn jullie al uit een naam eigenlijk?

Gewijzigd door - Bieb op 30 Aug 2005 20:46:22

Mijn gyn vroeg wel hoe het met me ging, maar zei dan ook dat ze aan mijn klachten niks kon doen en het er helaas bij hoorde. Maar anders de volgende keer, over 2 weken, gewoon zelf over beginnen hoor Bieb want je weet maar nooit. Misschien kan ie het verzachten op de een of andere manier. Of misschien is uitleg waarom het zo`n zeer doet al genoeg. Maar wel toppie dat alles goed gaat met jullie meisje.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Gewijzigd door - Assie op 30 Aug 2005 21:13:05

wat fijn om te horen dat het met jou .buiten het fietsen, om en kaya goed gaat
dat is een goed bericht,van wanneer tot wanneer ga je op vakantie

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 31 Aug 2005 06:40:08

Ben blij dat het goed gaat met jou en Kaya.
En wel fijn om nog een bevestiging te krijgen dat ze echt een meisje is.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heeeeeeee tof dat het met kaya goed gaat,atijd wel weer een fijn gevoel als je dat te horen krijgt

en raar dat hij niet vraagt hoe het met je is,maar misschien denkt hij ze begint er zelf maar over of anders gaat ze maar naar de ha scheelt mij weer

nou meis geniet ervan

hey bieb
wat fijn dat alles prima gaat met kaya!! nog 13 weekjes en je hebt haar in je armen… jammer dat jij zo een pijn hebt das erg rot voor je…

liefs jessica, &

Nu is de kans dat Kaya toch geen meisje blijft te zijn, wel heel erg klein hoor!

Was ie met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Volgens mij is het een hele belangrijke vraag om te vragen aan een zwangere, niet uit beleefdheid, maar voor het verloop van de zwangerschap! Maar of ie dan wat met je bekkenpijn kan doen, is dan nog de vraag. Ik had het ook, het begon een beetje rond 21 weken, hoogtepunt met 26 weken tot 31 weken, maar volgens de verloskundige was het normale bekkenpijn voor bij een 3e zwangerschap en kon ik alleen maar erom denken met opstaan, tillen, duwen etc. Ik merkte ook echt dat het echt opspeelde als ik idd een winkelwagentje had geduwt, de jongens veel had getild etc.

Fijn dat verder alles in orde was.

quote:
Zijn jullie al uit een naam eigenlijk?
Ja we hebben al namen Meisjes naam hebben we achter de hand Mocht hij een zij zijn

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word