Weer mis gegaan

NOu als eerste had ik een vrouw gelukkig, ik kwam binnen en ze zei dat ze wist dat ik in onzekerheid zat. Hebben het erover gehad en morgen moet ik bloed prikken voor het hcg en als het dus echt mis is dan mag ik door naar de gynaecoloog. Het is dus weer even afwachten maar ben in ieder geval al heel blij dat ik serieus word genomen en dat ze erg begripvol was.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Gunst, wat spannend allemaal, zeg. Nou, hier duim ik voor je mee,en zal een gebedje voor je zeggen. Wel gaaf dat je een vrouwelijke HA had, en dat ze begripvol was.
We hopen gauw an je te horen.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

OH wat fijn meid, dat scheelt al een hoop frustratie en na morgen hopelijk ook een hoop onzekerheid. Ik zal voor je duimen.

Groetjes,

Michèle

Oh meissie wat spannend en onzeker allemaal. Ik zit morgen op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

Ik krijg vrijdag pas de uistlag dus nu nog 2 dagen , maar het steld mij zo gerust ook al is het mis (ga ik wel van uit) dat ze verder gaan kijken.

oei wat spannend nog… gelukkig wel voor het weekend al uitslag. Hoeveel kans gaven ze je dat het miss nog goed zou zijn?

Heb je genoeg te doen tot vrijdag??

Groetjes,

Michèle

heb het een beetje laat gelezen maar hier is het duimen ook al aan de gang
op iets beter nieuws voor je .

gr de mama van leyla

veronique daniels

hey brenda,

ik duim ook echt voor je!
ik hoop dat je snel zo kan genieten als andere zwangere hier
ik gun het je zo!

xx.Eva.

Het is 50-50 dus de helft kans, maar ja we zien het wel, IK moet vandaag werken tot 6 en daarna gelijk vergadring tot 22.00 uur dus ben heel de dag bezig morgen rond 2 uur ga ik bellen voor de uitslag als die negatief is dan ga ik gelijk een afspraak maken bij de gyn, ik voel me nog steeds misselijk en heb het gevoel dat me bui nog steeds beetje opgezet is maar ja je lichaam kan je flink voor de gek houden natuurlijk. Dus ik ga nergens vanuit al hoop ik natuuurlijk wel op positief nieuwes

Goh wat een spannende tijd nu voor je zeg! Er moet volgens mij heel veel gevoel door je heen gaan. Lijkt me allemaal heel verwarrend. Zeker als je lichaam gewoon aangeeft dat je zwanger bent. Gelukkig krijg je morgen meer zekerheid. We duimen voor je!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou gekker kan niet, bel ik voor de uitslag krijg ik te horen dat het geen miskraam is geweest maar dta ik ook helemala niet zwanger ben geweest, hoe kan ik dan 3 positieve tests hebben gehad?? Wordt steeds vager ik ga morgen zelf nog een test halen en woensdag testen want dit is gewoon vaag.

Nou ja…dat is inderdaad wel heel erg gek!!! Zeker als je een paar keer een test hebt gedaan. Hoe kan dat he??
Wel heel erg jammer meid!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou ja zeg… wat vaag! en wat zei men daar dan op dat je zei dat je 3 positieve testen in je hand heb gehad? Want positief kan nooit negatief zijn maar negatief wel positief hebben ze mij verteld.

ze zieden ja dat weten we niet , echt vaag ga morgen maar gewoon nog een test halen en zondag testen en dinsdag weer naar de ha om me te laten onderzoeken.

Pfff voel me nu zo rot zeg, hyperventilatie komt gelijk weer bah wat een rot situatie

Meissie ik kan me heel goed voorstellen dat je je ontzettend rot voelt. Wat vaag inderdaad zeg. Je hebt toch niet zomaar 3 positieve tests?!

Alle liefs en sterkte!

Groetekes, Sje

Nu niet gaan lachen of boos worden, maar kan het zijn dat je schijnzwanger bent?? Het wil namelijk wel eens gebeuren dat na een miskraam het lichaam niet helemaal goed hersteld en dat het dus nog denkt dat je zwanger bent. Je hebt alle symptomen en soms inderdaad ook de hormonen, maar er is niks. Mijn buurvrouwtje heeft dat namelijk ook gehad. Ze wist dondersgoed dat ze niet meer zwanger was maar haar lichaam pakte het niet op.

Groetjes,

Michèle

Ik ga nit lachen hoor, maar hcg was al uit me lichaam, had al vorige maand weer een test gedaan en dat was dezelfde en die gaven negatief aan.Ik ga toch nog morgen een test doen en dinsdag naar de huisarts.

Oh oke, nee dan lijkt me niet dat je lichaam in de war is, maar het is wel allemaal heel vaag. Anders toch een echo aanvragen dan weet je het helemaal zeker.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, ongeacht wat het is, want dit is ook niks lijkt me.

Groetjes,

Michèle