Weer mis gegaan

Ach meid wat erg
Heel veel kracht en sterkte
Dikke knuffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat vreselijk voor je Brenda!
Hoe voel je je nu?

Groetjes van Christa

Hey, hoe gaat het met je? Heb je nog veel pijn? Ik vroeg me af of je al een afspraak hebt kunnen maken met de gyn.
Veel sterkte en een dikke hug vanuit Ecuador.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Het gaat redelijk, morgen de ha bellen en dan hopen dat hij me doorstuurd heb namelijk niet zo een makkelijke arts. Jullie horen het zodra ik meer weet

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Gewoon eisen. Als jij er op staat moet ie je doorverwijzen. en anders een afspraak maken en daarna de verwijsbrief halen. Dan moet ie hem wel uitschrijven.

Groetjes,

Michèle

Ik ga er morgen ook gewoon heen, dan kan hij zien aan me dat ik er echt mee zit.

Hier schrik ik toch wel van!! Ik had het jullie zo gegund!

Wat een verdriet en tegenslag! Heel veel sterkte…

Oh meis… weet eigenlijk niks te zeggen.
Heel veel sterkte …

Om 10 over 4 heb ik een afspraak, ik heb gelukkig niet mijn iegen ha die is op vakantie

Succes vanmiddag meid. Hopelijk krijg je wat je wilt. Enne dan is het ineens wel makkelijk dat ze er niet zijn

Groetjes,

Michèle

ja idd, ik weet nog niet precies hoe ik alles ga uitleggen maar, heb nu maar 3 dagen bloed verlies gehad waarvan niet heel de tijd heftig af en toe flink en gister al bijna niks echt maar 3 druppels. Maar neem maar gelijk mijn urine mee om te testen kost mij niks haha.

Je hebt alleen bloed gehad dus je weet niet zeker of het mis is zeg maar???

Groetjes,

Michèle

ja idd, heb al gezocht op internet, loop nog best vaak naar de wc, normaal plas ik nooit veel maar ja je lichaam kan je ook flink voor de gek houden, ik neem dus wel urine mee naar de arts. ben ook nog steeds misselijk maar er heerst ook griep.

Nou ja laten we dan hopen he. Hoop doet leven zeggen ze. En het lijkt me heel verwarrend allemaal inderdaad. En gewoon meenemen, niet geschoten is altijd mis. En ze zeggen dat een bloedtest de enige is die 100% betrouwbaar is, maar die moet in het ziekenhuis gedaan worden denk ik.

Groetjes,

Michèle

ja klopt, maar dat geeft niet dan zou ik desnoods nog op me fiets gaan doro die regen als ik maar zekerheid heb. Desnoods een inwendig onderzoek

Heel veel succes vanmiddag!!! We gaan voor je duimen!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik hoop wel dat je met de auto kan als het regent anders is het ook niks. Maar ik duim wel voor je en dat het droog blijft als je toch moet fietsen

Groetjes,

Michèle

haha sann, zei net dat ze me dan wel wilde brengen en gelukkig hebben ze ook nog een bus uit gevonden haha. Ging er meer om dat ik er alles voor over heb

snap ik meid en ik hoop het ook met heel me hart voor je. Maar droog overkomen is toch wel fijn

Groetjes,

Michèle

ik duim hier ook de vonken eraf…!