Weer melk drinken

morgan drinkt net als iedere andere baby in de 8.5 maanden sprong haar melk bagger slecht. 's Morgens is het 90 - 170 cc (vanmorgen 90 en meer echt niet) 's middags idem en de 100 van 's avonds wordt net de helft van gedronken. Nou waren we toch al van plan die te laten vallen als ze 9 maanden is, maar gaat ze nu na deze sprong weer beter melk drinken of heb ik weer een nieuw pak voor de kat zijn viool gehaald???

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Jij kent je dochter het beste en als je dat denkt dat ze niet beter gaat drinken van der melk bij de laatste fles kun je dat spul toch ook 's morgens geven Morgan eet toch geen pap.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

pfoe lastig in te schatten. moet zeggen dat lindsey na d’r sprong wel weer beter begon te drinken (ze krijgt 's avonds ook altijd de goedenacht) maar ik weet niet of dit ‘normaal’ is. je kan het inderdaad proberen 's ochtends te geven.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja 's morgens drinkt ze ook bagger eigenlijk drinkt ze in totaal haar melk bagger. Diksap drinkt ze wel enne al haar andere eten gaat ook goed. Misschien dat ze die slobberzooi ook niet meer wil. Ik kan proberen om haar na haar brood vanmiddag wat melk te geven in plaats van diksap, Kind kan toch niet alleen maar op diksap leven straks natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Kan wel maar vinden wij moeders niet goed

Groetjes Michelle

Ha ha ha daar heb jij weer gelijk in Michelle, Gister heb ik haar trouwens wel een extra flesje diksap gegeven want er ook weer in ging Niet in een keer, lijkt wel of ze dat ook zat is dat alles in een keer op moeten drinken. Maar ja soms weet je het maar nooit met die ukken.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Nee inderdaad vervelende kindjes af en toe, hier was de papfles bagger vandaag pfffff nadien maar ff in een bordje gedaan en wat dikker gemaakt zit hij me aan tekijken van wat is dit voor smerige zooi. halverwege maar opgegeven.

Groetjes Michelle

Ja ik heb wel tegen Mervin gezegd om haar vanmiddag met haar brood 100 cc melk in plaats van 100 cc diksap aan te bieden. Misschien drinkt ze het dan wel. En zo niet dan kan ze altijd nog aan de diksap ze moet toch wel drinken met die warmte.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ik heb het idee dat dylano met dit warme weer ook slechter drinkt terwijl ze het nu juist nodig hebben pfffff.
De papfles hier al 2 dagen knudde maar heb nieuwe spenen en sindsdien is het maar ze lopen wel, maar toch maar l gehaald vandaag kijken wat hij dan morgenvroeg doet.

Groetjes Michelle

Diksap drinkt Morgan wel veel. Dus vocht krijgt ze wel binnen, gaat mij ook om de voedingsstoffen omdat ze zo slecht eet nu 's avonds.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

hmm… ja rico is dan denk ik 1 van de weinige die wel goed zn fles leegdrinkt en hij is ook behooooorlijk overstuur al 2 dagen. het enigste is het slapen hier wat nergens over gaat.

hoeveel flessen opvolgmelk krijgt morgan nu totaal?
en over welke fles heb je het die je eventueel wilde laten vallen met 9 mnd?
en wat geef je in de plaats van die flessen dan?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

De andere 2 flessen gaan hier wel goed dus denk dat de nieuwe speen niet goed gaat met de pap, want vanochtend was het weer en toen een gewone fles gemaakt en die dronk hij wel gelijk op.
Hier gaat er met 9 maanden de laatste fles af en dan krijgt dylano een toetje krijgt hij nu nog niet nl.

Groetjes Michelle

Morgan lust geen pap dus misschien is dat het?? Ze vind het grof gezegd echt niet te vreten.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

De dagen ervoor gingen wel goed, maar nu maar ff kijken wat hij morgenvroeg doet sodemietert hij dan nog dan vliegt de bambix de deur uit en ga ik hem 's morgens nutrix geven dat eet hij wel.

Groetjes Michelle

Je weet dat een baby 10 x moet proeven voor de besluiten of ze iets lusten of niet he.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

vanochtend met de l speen geen probleem, dus snap er helemaal niets van bij de vorige m spenen ging het wel, maar ja probleem lijkt weer opgelost

Groetjes Michelle

Ha ha ha Gelukkig. Morgan had vanmorgen voor het eerst in dagen 150cc in plaats van 50 cc op. dus ook wel weer beter, alleen het kan nog beter

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers